Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masaryk University, 2020
1 online resource (126 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788021098305 (electronic bk.)
Intro -- Obsah -- O projektu -- 1. Inkluzivni škola a inkluzivni vzdělavani -- 1.1 Specifika přistupů v zakladnim vzdělavani v inkluzivni škole -- 1.2 Školni inkluze -- 1.3 Kompetence učitelů v inkluzivni škole -- 1.4 Analyza procesu učeni se zřetelem na žaky se specialnimi vzdělavacimi potřebami -- 2. Planovani podpory při společnem vzdělavani -- 2.1 Žaci se specialnimi vzdělavacimi potřebami -- 2.2 Individualni podpora žaků v heterogenni třidě -- 2.3 Nabidka diferenciace a podpory v inkluzivni třidě -- 2.4 Podpůrne planovani v kontextu vyučovani, diagnostiky a evaluace -- 3. Inkluzivni didaktika -- 3.1 Kvalita školy a vyučovani -- 3.2 Kompetence, vzdělavaci standardy a učebni cile ---
3.3 Inkluzivni vzdělavani a inkluzivni didaktika -- 3.4 Tymova prace učitele, specialniho pedagoga a asistenta pedagoga -- 4. Strategie pro vzdělavani žaků se specialnimi vzdělavacimi potřebami v inkluzivni třidě -- 4.1 Vedeni inkluzivni třidy -- 4.2 Strategie pro zapojeni žaků do vyučovani -- 4.3 Porozuměni problemům chovani ve třidě -- 4.4 Techniky vedeni k eliminaci rušiveho chovani ve třidě -- 5. Efektivni vyučovani v heterogenni třidě -- 5.1 Efektivni vyučovani v inkluzivnim prostředi školy -- 5.2 Vliv heterogenity na realizaci efektivniho vyučovani -- 5.3 Podpora kompetenci u žaků se specialnimi vzdělavacimi potřebami -- 5.4 Identifikace potřeb u žaků se SVP v heterogenni třidě ---
6. Metody a učebni strategie v heterogenni třidě -- 6.1 Rozvoj kompetenci k učeni u žaků se specialnimi vzdělavacimi potřebami -- 6.2 Použiti metakognice v edukaci -- 6.3 Přizpůsobeni obsahu učeni žakům se specialnimi vzdělavacimi potřebami -- 6.4 Specifika metod použivanych v heterogenni třidě -- Summary -- Literatura -- Seznam obrazků a tabulek -- Jmenny rejstřik -- Věcny rejstřik.
001896787
express
O projektu -- 1. Inkluzivní škola a inkluzivní vzdělávání -- 1.1 Specifika přístupů v základním vzdělávání v inkluzivní škole -- 1.2 Školní inkluze -- 1.3 Kompetence učitelů v inkluzivní škole -- 1.4 Analýza procesů učení se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami -- 2. Plánování podpory při společném vzdělávání -- 2.1 Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami -- 2.2 Individuální podpora žáků v heterogenní třídě -- 2.3 Nabídka diferenciace a podpory v inkluzivní třídě -- 2.4 Podpůrné plánování v kontextu vyučování, diagnostiky a evaluace -- 3. Inkluzivní didaktika -- 3.1 Kvalita školy a vyučování -- 3.2 Kompetence, vzdělávací standardy a učební cíle -- 3.3 Inkluzivní vzdělávání a inkluzivní didaktika -- 3.4 Týmová práce učitele, speciálního pedagoga a asistenta pedagoga -- 4. Strategie pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní třídě -- 4.1 Vedení inkluzivní třídy -- 4.2 Strategie pro zapojení žáků do vyučování -- 4.3 Porozumění problémům chování ve třídě -- 4.4 Techniky vedení k eliminaci rušivého chování ve třídě -- 5. Efektivní vyučování v heterogenní třídě -- 5.1 Efektivní vyučování v inkluzivním prostředí školy -- 5.2 Vliv heterogenity na realizaci efektivního vyučování -- 5.3 Podpora kompetencí u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami -- 5.4 Identifikace potřeb u žáků se SVP v heterogenní třídě --
6. Metody a učební strategie v heterogenní třídě -- 6.1 Rozvoj kompetencí k učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami -- 6.2 Použití metakognice v edukaci -- 6.3 Přizpůsobení obsahu učení žákům se speciálními vzdělávacími potřebami -- 6.4 Specifika metod používaných v heterogenní třídě -- Summary -- Literatura -- Seznam obrázků a tabulek -- Jmenný rejstřík -- Věcný rejstřík.
(Au-PeEL)EBL6913607
(MiAaPQ)EBC6913607
(OCoLC)1305839337

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC