Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masarykova univerzita, 2020
1 online resource (408 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788021098343 (electronic bk.)
Intro -- Obsah -- Uvod -- 1 TEORETICKA ČAST -- 1.1 Teoreticka vychodiska vzdělavani žaků se specialnimi vzdělavacimi potřebami -- 1.1.1 Vymezeni zakladni terminologie -- 1.1.1.1 Didaktika českeho jazyka a komunikačni a slohove vychovy -- 1.1.1.2 Didaktika literarni vychovy -- 1.1.1.3 Specialni vzdělavaci potřeby (specificke poruchy učeni, zdravotni znevyhodněni) -- 1.1.2 Typy specifickych poruch učeni s ohledem na uspěšnost žaků v českem jazyce a literatuře -- 1.1.2.1 Jazykova, slohova a komunikačni vychova -- 1.1.2.2 Literarni vychova -- 1.1.3 Typy zdravotniho znevyhodněni s ohledem na uspěšnost žaků -- 1.1.3.1 Jazykova, slohova a komunikačni vychova -- 1.1.3.2 Literarni vychova -- 1.2 Vyuka českeho jazyka a literatury se zřetelem k cilove skupině ---
1.2.1 Vyukove strategie, kompenzačni individualni přistupy k žakům se specifickymi poruchami učeni a zdravotnim postiženim (znevyhodněnim) v českem jazyce a slohove a komunikačni vychově -- 1.2.2 Vyukove strategie, kompenzačni individualni přistupy k žakům se specifickymi poruchami učeni a zdravotnim znevyhodněnim v literarni vychově -- 1.3 Zpracovani konkretnich temat didaktiky českeho jazyka a literatury -- 1.3.1 Jazykova, slohova a komunikačni vychova -- 1.3.1.1 Motivace žaků cilove skupiny k psanemu a mluvenemu projevu -- 1.3.1.2 Rozšiřovani slovni zasoby prostřednictvim zajimavych a netradičnich metod vedoucich k souvislemu jazykovemu projevu -- 1.3.2 Literarni vychova ---
1.3.2.1 Překonavani recepčnich barier a zvyšovani motivace žaků cilove skupiny ke čteni -- 1.3.2.2 Sdileni čtenařskych zažitků (estetickych a emočnich) jako překonavani komunikačnich a socialnich barier v kolektivu -- 1.3.2.3 Vlastni slovesna tvořivost a jeji individualni a kolektivni reflexe -- 2 METODICKE A ORGANIZAČNI ASPEKTY VYUKY ČESKEHO JAZYKA A LITERATURY V INKLUZIVNI TŘIDĚ.
2.1 Prostředi realizace metodicke intervence -- 2.2 Uživane metody a formy prace ve sledovanem třidnim kolektivu -- 2.2.1 Uvodni metodicke a informativni poznamky k lekcim -- 2.2.2 Vyukove lekce jazykove, slohove a komunikačni vychovy -- 2.2.3 Vyukove lekce literarni vychovy -- 3 VYZKUMNA ČAST -- 3.1 Vysledky celkoveho kvantitativniho vyzkumneho šetřeni -- 3.2 Vysledky vyzkumneho šetřeni na škole s metodickou podporou v českem jazyce a literatuře -- 3.3 Zavěr -- Zavěrečna čast -- Summary -- Literatura -- Seznam obrazků -- Jmenny rejstřik -- Věcny rejstřik -- Přilohy.
001896789
express
Úvod -- 1 TEORETICKÁ ČÁST -- 1.1 Teoretická východiska vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami -- 1.1.1 Vymezení základní terminologie -- 1.1.1.1 Didaktika českého jazyka a komunikační a slohové výchovy -- 1.1.1.2 Didaktika literární výchovy -- 1.1.1.3 Speciální vzdělávací potřeby (specifické poruchy učení, zdravotní znevýhodnění) -- 1.1.2 Typy specifických poruch učení s ohledem na úspěšnost žáků v českém jazyce a literatuře -- 1.1.2.1 Jazyková, slohová a komunikační výchova -- 1.1.2.2 Literární výchova -- 1.1.3 Typy zdravotního znevýhodnění s ohledem na úspěšnost žáků -- 1.1.3.1 Jazyková, slohová a komunikační výchova -- 1.1.3.2 Literární výchova -- 1.2 Výuka českého jazyka a literatury se zřetelem k cílové skupině -- 1.2.1 Výukové strategie, kompenzační individuální přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a zdravotním postižením (znevýhodněním) v českém jazyce a slohově a komunikační výchově -- 1.2.2 Výukové strategie, kompenzační individuální přístupy k žákům se specifickými poruchami učení a zdravotním znevýhodněním v literární výchově -- 1.3 Zpracování konkrétních témat didaktiky českého jazyka a literatury -- 1.3.1 Jazyková, slohová a komunikační výchova -- 1.3.1.1 Motivace žáků cílové skupiny k psanému a mluvenému projevu -- 1.3.1.2 Rozšiřování slovní zásoby prostřednictvím zajímavých a netradičních metod vedoucích k souvislému jazykovému projevu -- 1.3.2 Literární výchova --
1.3.2.1 Překonávání recepčních bariér a zvyšování motivace žáků cílové skupiny ke čtení -- 1.3.2.2 Sdílení čtenářských zážitků (estetických a emočních) jako překonávání komunikačních a sociálních bariér v kolektivu -- 1.3.2.3 Vlastní slovesná tvořivost a její individuální a kolektivní reflexe -- 2 METODICKÉ A ORGANIZAČNÍ ASPEKTY VÝUKY ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY V INKLUZÍVNÍ TŘÍDĚ. 2.1 Prostředí realizace metodické intervence -- 2.2 Užívané metody a formy práce ve sledovaném třídním kolektivu -- 2.2.1 Úvodní metodické a informativní poznámky k lekcím -- 2.2.2 Výukové lekce jazykové, slohové a komunikační výchovy -- 2.2.3 Výukové lekce literární výchovy -- 3 VÝZKUMNÁ ČÁST -- 3.1 Výsledky celkového kvantitativního výzkumného šetření -- 3.2 Výsledky výzkumného šetření na škole s metodickou podporou v českém jazyce a literatuře -- 3.3 Závěr -- Závěrečná část -- Summary -- Literatura -- Seznam obrázků -- Jmenný rejstřík -- Věcný rejstřík -- Přílohy.
(Au-PeEL)EBL6913609
(MiAaPQ)EBC6913609
(OCoLC)1305842210

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC