Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masarykova univerzita, 2020
1 online resource (130 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788021098411 (electronic bk.)
O projektu -- Úvod -- 1 Teoretická východiska vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností -- 1.1 Komunikace, komunikační proces a specifika jeho narušení -- 1.2 Charakteristika komunikační schopnosti ve školním věku -- 2 Specifika forem narušené komunikační schopnosti a jejich reflexe v běžné i výukové komunikační situaci -- 2.1 Dyslalie -- 2.2 Vývojová dysfázie -- 2.3 Koktavost a breptavost -- 2.4 Rinolalie a palatolalie -- 2.5 Mutismus -- 3 Dílčí projekt KA6 B - Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami - s narušenou komunikační schopností -- 3.1 Cíle a metodologie -- 3.2 Charakteristika výzkumného souboru a prostředí -- 3.3 Průběh a vyhodnocení kvalitativní části výzkumného šetření -- Závěr -- Shrnutí -- Summary -- Literatura -- Seznam obrázků a tabulek -- Jmenný rejstřík -- Věcný rejstřík -- Přílohy.
001896792
express
(Au-PeEL)EBL6913612
(MiAaPQ)EBC6913612
(OCoLC)1305844852

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC