Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 18.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masaryk University, 2020
1 online resource (130 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788021098459 (electronic bk.)
O projektu -- Úvod -- 1 Zrakově postižení jako determinanta procesu edukace -- 1.1 Vymezení zrakového postižení, jeho vliv na kvalitu vidění a školní úspěšnost -- 1.2 Vliv postižení zraku na psychické procesy se zaměřením na proces edukace a na školní práci -- 1.3 Specifika věkových období se zřetelem na speciální vzdělávací potřeby -- 1.4 Učitel jako diagnostik v procesu edukace žáka s postižením zraku -- 2 Podmínky edukace žáka se zrakovým postižením v kontextu školy a třídy -- 2.1 Podmínky pro vzdělávání žáka s postižením zraku -- 2.2 Modifikace přístupů ve vzdělávání žáků s postižením zraku -- 2.3 Dramatická výchova jako komunikační most při společném vzdělávání -- 3 Dílčí projekt KA6 - Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami - se zrakovým postižením -- 3.1 Cíl, metodologie a realizace výzkumu -- 3.2 Charakteristika zkoumaného souboru a prostředí -- 3.3 Popis výzkumného šetření -- 3.4 Vyhodnocení práce s výzkumnou třídou -- 3.5 Závěrečné shrnutí zaměřené na zrakově postižení a doporučení pro specialněpedagogickou teorii a praxi -- Shrnutí -- Summary -- Literatura -- Seznam obrázků a tabulek -- Jmenný rejstřík -- Přílohy.
001896793
express
(Au-PeEL)EBL6913613
(MiAaPQ)EBC6913613
(OCoLC)1305839592

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC