Intro -- Obsah -- O projektu -- Úvod -- 1 Teoretická východiska vzdělávání žáků s epilepsií v inkluzivním prostředí školy -- 1.1 Charakteristika chronického onemocnění -- 1.2 Charakteristika epilepsie -- 1.3 Specifika inkluze u žáků s epilepsií -- 1.4 Vliv neurologického onemocnění na rozvoj osobnosti -- 2 Vzdělávání žáka s epilepsií v inkluzivní třídě základní školy -- 2.1 Speciálně pedagogická diagnostika žáka se zaměřením na epilepsii -- 2.2 Podpůrná opatření u žáka s epilepsií -- 2.3 Použití vybraných speciálních metod a forem ve výuce -- 2.4 Příklad dobré praxe -- 3 Dílčí projekt KA5 B - Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky s diagnózou epilepsie -- 3.1 Cíle a metodologie -- 3.2 Charakteristika zkoumaného souboru a prostředí -- 3.3 Popis výzkumného šetření a vyhodnocení -- 3.3.1 Realizace výzkumného šetření proběhla ve třech fázích -- 3.3.2 Vyhodnocení -- Závěr -- Shrnutí -- Summary -- Literatura -- Seznam obrázků, schémat a tabulek -- Jmenný rejstřík -- Věcný rejstřík -- Přílohy