Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Brno : Masaryk University, 2021
1 online resource (177 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 978-80-210-9940-1 (electronic bk.)
ISBN 978-80-210-9939-5
Intro -- Obsah -- 1 Uvod -- 1.1 Motivace pro odhady efektivity podpory prodeje -- 1.2 Efektivita podpory prodeje -- 1.2.1 Podpora prodeje -- 1.2.2 Vyhodnoceni efektu podpory prodeje -- 1.3 Společnosti typu Groupon -- 1.4 Využiti kauzalni analyzy v oblasti marketingu -- 1.5 Kauzalni analyza -- 1.5.1 Randomizovane kontrolovane experimenty a observačni studie -- 1.5.2 Kauzalni inference v kontextu observačnich studii -- 2 Rubinův kauzalni model (RCM) -- 2.1 Zakladni pojmy -- 2.2 Potencialni odezvy -- 2.3 Mechanizmus přiřazovani ošetřeni -- 2.4 Parametry v ramci RCM -- 2.5 Kauzalita před Rubinem -- 3 Metody odhadů v observačnich studiich s regularnim mechanizmempřiřazovani -- 3.1 Zakladni předpoklady -- 3.2 Předpoklady identifikace -- 3.3 Odhady efektů pomoci klasickeho linearniho regresniho modelu -- 3.4 Subklasifikace -- 3.5 Parovani ---
3.5.1 Podobnost při parovani -- 3.5.2 Parovani na zakladě propenzitnich skorů -- 3.6 Dalši využiti propenzitnich skorů -- 3.6.1 Stratifikace pomoci propenzitnich skorů -- 3.6.2 Važeni propenzitnimi skory -- 3.6.3 Marginalni strukturalni modely -- 4 Metody odhadů v observačnich studiich s neregularnim mechanizmem přiřazovani -- 4.1 Instrumentalni proměnne -- 4.1.1 Model s binarnim instrumentem a binarnim ošetřenim -- 4.1.2 Koncept potencialnich odezev v modelech s binarni instrumentalni proměnnou -- 4.1.3 Předpoklady pro kauzalni inferenci v modelech s instrumentalni proměnnou -- 4.1.4 Odhad efektu W na Y v modelu s binarni instrumentalni proměnnou -- 4.1.5 Interpretace efektu xLATE -- 4.1.6 Podminěny instrument -- 4.2 Regresni diskontinuita -- 4.2.1 Uvod k modelům regresni diskontinuity ---
4.2.2 Model ostre regresni diskontinuity -- 4.2.3 Model neostre regresni diskontinuity -- 4.2.4 Interni a externi validita -- 4.2.5 Odhad efektu ošetřeni v modelech s ostrou i neostrou regresni diskontinuitou.
5 Aplikace metod odhadu kauzalniho efektu na observačnich datech s regularnim mechanizmem přiřazovani -- 5.1 Vliv akce „Nakup nad" na zisky -- 5.1.1 Popis datoveho souboru -- 5.1.2 Zakladni předpoklady identifikace efektu ošetřeni -- 5.2 Parovani na zakladě Mahalanobisovy metriky -- 5.2.1 Vyvaženost parovani -- 5.2.2 Odhady efektů -- 5.3 Parovani na zakladě propenzitnich skorů -- 5.3.1 Odhady propenzitnich skorů -- 5.3.2 Vyvaženost parovani -- 5.3.3 Odhady efektů -- 5.4 Važeni propenzitnimi skory -- 5.5 Interpretace odhadů, diskuze a omezeni -- 5.5.1 Co lze usuzovat na zakladě observačnich dat? -- 5.5.2 Co bylo zjištěno kauzalni analyzou? -- 5.5.3 Omezeni pro aplikaci použitych metod ---
6 Aplikace metod odhadu kauzalniho efektu na observačnich datech s neregularnim mechanizmem přiřazovani -- 6.1 Vliv akce „Pokladovka" na utraty uživatelů, kteři dosud podobnou hru nehrali -- 6.1.1 Popis datoveho souboru -- 6.1.2 Předpoklady identifikace efektu ošetřeni pomoci instrumentalni proměnne -- 6.1.3 Odhady efektu pomoci instrumentalni proměnne -- 6.2 Vliv akce „Pokladovka" na utraty uživatelů z populace bez omezeni dle hračske historie -- 6.2.1 Popis datoveho souboru -- 6.2.2 Předpoklady identifikace efektu ošetřeni pomoci instrumentalni proměnne -- 6.2.3 Odhady efektu pomoci instrumentalni proměnne -- 6.3 Interpretace odhadů, diskuze a omezeni -- 6.3.1 Interpretace odhadů a diskuze -- 6.3.2 Omezeni pro aplikaci metody instrumentalni proměnne -- 7 Zavěr -- Summary -- Literatura ---
Přilohy -- A Instrumentalni proměnne -- A.1 Tradični ekonometricky přistup -- A.2 Moderni přistup pomoci potencialnich odezev -- B Baliky pro kauzalni analyzu v R.
001896809
express
1 Úvod 9 // 1.1 Motivace pro odhady efektivity podpory prodeje 9 // 1.2 Efektivita podpory prodeje 10 // 1.2.1 Podpora prodeje 10 // 1.2.2 Vyhodnocení efektu podpory prodeje 11 // 1.3 Společnosti typu Groupon 13 // 1.4 Využití kauzální analýzy v oblasti marketingu 14 // 1.5 Kauzální analýza 15 // 1.5.1 Randomizované kontrolované experimenty a observační studie 16 // 1.5.2 Kauzální inference v kontextu observačních studií 17 // 2 Rubinův kauzální model 21 // 2.1 Základní pojmy 21 // 2.2 Potenciální odezvy 22 // 2.3 Mechanizmus přiřazování ošetření 24 // 2.4 Parametry v rámci RCM 27 // 2.5 Kauzalita před Rubínem 29 // 3 Metody pro regulární mechanizmus 31 // 3.1 Základní předpoklady 31 // 3.2 Předpoklady identifikace 33 // 3.3 Klasické odhady 34 // 3.4 Subklasifikace 35 // 3.5 Párování 36 // 3.5.1 Podobnost při párování 38 // 3.5.2 Párování na základě propenzitních skórů 39 // 3.6 Využití propenzitních skórů 41 // 3.6.1 Stratifikace pomocí propenzitních skórů 41 // 3.6.2 Vážení propenzitními skóry 42 // 3.6.3 Marginální strukturální modely 45 // 4 Metody pro neregulérní mechanizmus 49 // 4.1 Instrumentální proměnné 49 // 4.1.1 Model s binárním instrumentem a binárním ošetřením 50 // 4.1.2 Koncept potenciálních odezev v modelech s binární instrumentální proměnnou 52 // 4.1.3 Předpoklady pro kauzální inferenci v modelech s instrumentální proměnnou 53 // 4.1.4 Odhad efektu W na Y v modelu s binární instrumentální proměnnou 56 // 4.1.5 Interpretace efektu tlate 60 // 4.1.6 Podmíněný instrument 60 // 4.2 Regresní diskontinuita 61 // 4.2.1 Úvod k modelům regresní diskontinuity 61 // 4.2.2 Model ostré regresní diskontinuity 62 // 4.2.3 Model neostré regresní diskontinuity 65 // 4.2.4 Interní a externí validita 68 //
4.2.5 Odhad efektu ošetření v modelech s ostrou i neostrou regresní diskontinuitou 69 // 5 Aplikace při regulárním mechanizmu 71 // 5.1 Vliv akce "Nakup nad" na zisky 71 // 5.1.1 Popis datového souboru 77 // 5.1.2 Základní předpoklady identifikace efektu ošetření 79 // 5.2 Párování na základě Mahalanobisovy metriky 84 // 5.2.1 Vyváženost párování 85 // 5.2.2 Odhady efektů 92 // 5.3 Párování na základě propenzitních skórů 94 // 5.3.1 Odhady propenzitních skórů 96 // 5.3.2 Vyváženost párování 97 // 5.3.3 Odhady efektů 103 // 5.4 Vážení propenzitními skóry 104 // 5.5 Interpretace odhadů, diskuze a omezení 110 // 5.5.1 Co lze usuzovat na základě observačních dat? 112 // 5.5.2 Co bylo zjištěno kauzální analýzou? 113 // 5.5.3 Omezení pro aplikaci použitých metod 117 // 6 Aplikace při neregulárním mechanizmu 121 // 6.1 Vliv akce ,,Pokladovka" na útraty I 124 // 6.1.1 Popis datového souboru 124 // 6.1.2 Předpoklady identifikace efektu ošetření pomocí instrumentální proměnné 125 // 6.1.3 Odhady efektu pomocí instrumentální proměnné 127 // 6.2 Vliv akce "Pokladovka" na útraty II 134 // 6.2.1 Popis datového souboru 134 // 6.2.2 Předpoklady identifikace efektu ošetření pomocí instrumentální proměnné 135 // 6.2.3 Odhady efektu pomocí instrumentální proměnné 136 // 6.3 Interpretace odhadů, diskuze a omezení 140 // 6.3.1 Interpretace odhadů a diskuze 141 // 6.3.2 Omezení pro aplikaci metody instrumentální proměnné 145 // 7 Závěr 147 // Literatura 155 // Přílohy 165 // A Instrumentální proměnné 167 // A.l Tradiční ekonometrický přístup 167 // A.2 Moderní přístup pomocí potenciálních odezev 170 // Balíky pro kauzální analýzu v R 173
(Au-PeEL)EBL6913630
(MiAaPQ)EBC6913630
(OCoLC)1305843370

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC