Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Munich, [Germany] : R. Oldenbourg Verlag, 2009
1 online resource (196 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783486989298 (e-book)
ISBN 9783486591408
Ateliers des Deutschen Historischen Instituts Paris ; Band 4
Print version: 19. Jahrhundert als Mediengesellschaft : Les medias au XIXe siecle. Munich, [Germany] : R. Oldenbourg Verlag, c2009 195 pages Ateliers des Deutschen Historischen Instituts Paris ; Band 4. ISBN 9783486591408
Includes index
In German and French
001899053
full
(Au-PeEL)EBL1433435
(CaPaEBR)ebr10874836
(MiAaPQ)EBC1433435
(OCoLC)927198713

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC