Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Greensboro : Center for Creative Leadership, 2016
1 online resource (32 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781604917963 (electronic bk.)
ISBN 9781604916201
Print version: Scharlatt, Harold Influence: Gaining Commitment, Getting Results (Second Edition) (Chinese) Greensboro : Center for Creative Leadership,c2016 ISBN 9781604916201
Cover -- Copyright -- Title Page -- !MB’]t -- ’IQKKw’b` !C\!BC!M"!=Y’`6!4$? -- !1@ !=Y’`6!67!0Y!0d? -- !=Y’`6!4$!O|!L5 -- !1@ !K}!67!0Y!=Y’`6!4$!O|!L5? -- !=Y’`6!4$!O|!L5 !>[!8W’YK!4H ’YK!4H -- !:m!MB’EG -- KGa’2f’48!5w!@d’?n -- ’Q[’;7!1@!M"!=Y’`6’;C !Ci -- !1@!M"!=Y’`6’;C -- !5$!>.!1@!M"!=Y’`6’;C -- ’Q4 -- !A3 -- !C7!N# -- ’bj’Qm’Q4.
001903691
express
(Au-PeEL)EBL5089171
(CaPaEBR)ebr11449867
(MiAaPQ)EBC5089171
(OCoLC)1006418138

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC