Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London : The Stationery Office Ltd, 2021
1 online resource (72 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780113317998 (electronic bk.)
ISBN 9780113317998
Print version: Limited, AXELOS ITIL 4: Create, Deliver and Support Reference and Study Guide London : The Stationery Office Ltd,c2021 ISBN 9780113317998
Intro -- Copyright Page -- Contents -- Foreword -- Acknowledgements -- About this guide -- 1 Introduction -- 2 Plan and build a service value system -- 2.1 Key concepts and challenges -- 2.2 Shift-left approach -- 2.3 Plan and manage resources -- 2.4 Use and value of information and technology -- 3 Service value streams -- 3.1 Overview -- 3.2 Value stream for the development of a new service -- 3.3 Value stream for user support of an existing service -- 4 Create, deliver and support services -- 4.1 Managing work and activities -- 4.2 Key approaches -- 5 Taking the CDS examination -- 5.1 Purpose of the ITIL 4 CDS qualification -- 5.2 Examination overview -- 5.3 Question type examples -- 5.4 Examination modalities -- 6 The ITIL 4 certification scheme -- 6.1 ITIL Foundation -- 6.2 ITIL Managing Professional stream -- 6.3 ITIL Strategic Leader stream -- 6.4 ITIL Master -- 6.5 ITIL and the T-shaped individual -- 7 ITIL 4: Create, Deliver and Support syllabus -- Further information -- Footnotes.
001905218
express
(Au-PeEL)EBL6720545
(MiAaPQ)EBC6720545
(OCoLC)1267766283

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC