Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
1st ed.
Alexandria : Association for Supervision & Curriculum Development, 2021
1 online resource (144 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781416630531 (electronic bk.)
ISBN 9781416630517
Print version: Himmele, Persida Why Are We Still Doing That? Alexandria : Association for Supervision & Curriculum Development,c2021 ISBN 9781416630517
Cover Page -- Title Page -- Copyright -- Dedication -- Table of Contents -- Introduction -- Chapter 1. Round Robin Reading -- Chapter 2. Teaching to Learning Styles -- Chapter 3. Homework as the Default -- Chaptern 4. Formative Assessment Imposters -- Chapter 5. Standardized Test-Based Practices -- Chapter 6. Behavior Charts and Withholding Recess -- Conclusion -- Acknowledgments -- References -- Index -- About the Authors -- Related ASCD Resources: Teaching -- Back Cover.
The best-selling authors of Total Participation Techniques address 16 common educational practices that undermine student learning and offer better ways to achieve the intended aims..
001905243
express
(Au-PeEL)EBL6727593
(MiAaPQ)EBC6727593
(OCoLC)1258040269

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC