Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bradford, West Yorkshire : Emerald Publishing Limited, 2021
1 online resource (141 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781802623222 (electronic bk.)
International Journal of Bank Marketing Ser. ; v.3
Print version: Estelami, Hooman Marketing Financial Services in Sub-Saharan Africa Bradford, West Yorkshire : Emerald Publishing Limited,c2021
Cover -- Guest editorial -- Building blocks of financial inclusion through customer experience value at financial touchpoints in Southern Africa -- Financial well-being of customerto-customer co-creation experience: a comparative qualitative focus group study of savings/credit groups -- Marketing bank services to financially vulnerable customers: evidence from an emerging economy -- Traditional-bank customers’ digital-only bank resistance: evidence from South Africa -- The effect of nWOM firestorms on South African retail banking -- Developing corporate social responsibility in financial services.
001905356
express
(Au-PeEL)EBL6787979
(MiAaPQ)EBC6787979
(OCoLC)1281979467

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC