Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Cham, Switzerland : Springer, 2015
1 online resource (418 pages) : illustrations (some color), charts, graphs, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783319194820 (e-book)
ISBN 9783319194813
Management for Professionals, ISSN 2192-810X
Print version: Schaffmeister, Niklas. Brand building and marketing in key emerging markets : a practitioner’s guide to successful brand growth in China, India, Russia and Brazil. Cham, Switzerland : Springer, c2015 xx, 405 pages Management for professionals. ISBN 9783319194813
Includes bibliographical references at the end of each chapters
001938469
full
(Au-PeEL)EBL4095844
(CaONFJC)MIL840272
(CaPaEBR)ebr11133891
(MiAaPQ)EBC4095844
(OCoLC)923807910

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC