Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3.8) Půjčeno:15x 
BK
Příručka
Vydání první
Praha : EDUkační LABoratoř : Čtení pomáhá : PublishED, 2022
240 stran : ilustrace ; 26 cm

objednat
ISBN 978-80-908240-1-0 (EDUkační LABoratoř ; brožováno)
angličtina
Obsahuje bibliografie
001940812
ÚVOD // PŘEDMLUVA // PODĚKOVÁNÍ // KAPITOLA 1: Prokazatelné učení v prostředí školy // ČÁST I: ZDROJ POZNATKŮ A ROLE UČITELŮ // KAPITOLA 2: Zdroj poznatků 40 // KAPITOLA 3: Učitelé: hlavní aktéři vzdělávacího procesu // ČÁST II: VYUČOVÁNÍ // KAPITOLA 4: Příprava na hodinu 56 // KAPITOLA 5: Zahájení hodiny 88 // KAPITOLA 6: Průběh hodiny: proces učení 112 // KAPITOLA 7: Průběh hodiny: role zpětné vazby 138 // KAPITOLA 8: Závěr hodiny 164 // ČÁST III: MYŠLENKOVÉ RÁMCE // KAPITOLA 9: Myšlenkové rámce učitelŮ, vedení školy a vzdělávacího systému 176 // PŘÍLOHY A-F 201 // ODKAZY 226
(OCoLC)1369541342
cnb003476169

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC