Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 03.06.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Olomouc] : Univerzita Palackého v Olomouci, 2023
1 online zdroj (120 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-244-6068-0 (online ; pdf)
ISBN 978-80-244-6067-3 (print)
Tato monografie si klade za cíl představit fenomén informálního učení. Skládá se z teoretické části a výsledků výzkumu provedeného na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a 3 dalších univerzitách u budoucích učitelů angličtiny. Představuje výsledky výzkumu zabývajícího se tématy, jak často a jak studenti využívají online platformy, aplikace, webové stránky a sociální sítě ve svém informálním učení a formálním vzdělávání. Popisuje rozdíly a podobnosti mezi používáním online technologií studenty pro vlastní řízené a neřízené učení a pro účely jejich formálního studia. Srovnání v používání online technologií se provádí s ohledem na pohlaví studentů a formu studia. Třetí část tvoří kvalitativní část výzkumu zaměřená na to, jak budoucí učitelé angličtiny po celý život přistupují k online technologiím, především kvůli neformálnímu vzdělávání. V polostrukturovaných rozhovorech kandidáti učitelů, kteří studují základní a nižší sekundární vzdělávání na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, sdíleli svou historii používání online aplikací a webových stránek od jejich mladého školního věku až do současnosti. Zkoumají se rozdíly a podobnosti mezi těmito dvěma skupinami studentů a také potenciální vliv jejich konkrétních historií s online technologiemi na to, jak je plánují využít ve své budoucí kariéře..
001940967
Abstract 7 // Introduction 8 // 1 Theoretical framework and classification of terms 11 // 1.1 Learning 11 // 1.1.1 Formal and non-formal education and learning 12 // 1.1.2 Informal learning 13 // 1.2 Online technologies 15 // 1.3 Informal learning and online technologies 15 // 1.4 Online learning of languages 18 // 1.5 Future English teachers 20 // 1.5.1 English teachers today 20 // 1.5.2 Future primary school English teachers 21 // 1.5.3 Future lower secondary school English teachers 22 // 1.6 Conclusion of Chapter 1 22 // 2 Questionnaire survey among future English teachers 25 // 2.1 Research problem and aims of the survey 25 // 2.2 Respondents 26 // 2.3 Methodology 29 // 2.4 Online technologies used by future English teachers 31 // 2.4.1 Overall results 32 // 2.4.2 Gender-related differences 36 // 2.4.3 Differences related to the type of studies 40 // 2.4.4 Differences between the students of different universities 44 // 2.5 Advantages and disadvantages of using online technologies 49 // 2.5.1 Advantages and disadvantages of using online technologies // for online learning 49 // ui // 2.5.2 Advantages and disadvantages of using online technologies // to explore one’s interests and hobbies 51 // 2.5.3 Advantages and disadvantages of using online technologies // for professional development 52 // 2.6 Future teaching profession 52 // 2.7 Conclusion of Chapter 2 53 //
3 Future English teachers’ histories with online technologies 55 // 3.1 Aims and research questions 55 // 3.2 Respondents 56 // 3.3 Methodology 56 // 3.4 Results 58 // 3.4.1 Factors, strategies and benefits and drawbacks of using online // technologies 58 // 3.4.2 Respondents’ practices with online technologies during their // basic school years 61 // 3.4.3 Respondents’ practices with online technologies during their // secondary school years 68 // 3.4.4 Respondents’ practices with online technologies at present 74 // 3.4.5 Respondents’ current relationship to online technologies 85 // 3.4.5.1 Categorisation of the respondents 85 // 3.4.5.2 Respondents characterised as users 86 // 3.4.5.3 Respondents characterised as consumers 89 // 3.5 Conclusion of Chapter 3 91 // Conclusion 92 // Bibliography 96 // Appendix 1 103 // Questionnaire for future English teachers // Appendix 2 113 // Inter-factor relationships (relationships between individual factors) // Appendix 3 116 // Interview form

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC