Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7.3) Půjčeno:22x 
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Portál, 2023
151 stran ; 20 cm

objednat
ISBN 978-80-262-2006-0 (brožováno)
angličtina
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
001941143
Poděkování ...9 // Předmluva RianeEisler ...11 // Autorova předmluva ...15 // Moje zkušenosti ze škol ve Spojených státech ...15 // Nabídka nenásilné komunikace ve školách po celém světě ...17 // 1 Na cestě k nenásilné komunikaci ve škole ...21 // Úvod ...21 // Organizace na principu nenásilné komunikace ...21 // Nenásilná komunikace ve škole ...23 // Změna systému ...24 // NEZÁVISLÁ KOMUNIKACE VE VZDĚLÁVÁNÍ: Sdílení hříště ...25 // 2 Vyjadřování myšlenky nenásilné komunikace ...29 // Příprava studentů ...29 // Vliv moralistických soudů na učení ...30 // Hodnocení výkonu pomocí hodnotových soudů ...32 // Složky nenásilné komunikace ...33 // Jasné pozorování bez příměsi hodnocení ...33 // cvičení 1: Pozorování, nebo hodnocení? ...36 // Rozpoznávání a vyjadřování pocitů ...38 // cvičení 2: Vyjadřování pocitů ...42 // Rizika nevyjádřených pocitů ...44 // Propojení našich pocitů s našimi potřebami ...45 // Co potřebuješ? ...48 // 5 // cvičení 3: Uznávání potřeb ...48 // Jak žádat o to, co by váš život učinilo krásnějším ...50 // Rozdíl mezi prosbami a rozkazy ...53 // cvičení 4: Formulování proseb ...54 // Cílem je proces ...56 // Lidé mohou slyšet rozkazy bez ohledu na to, co říkáme ...57 // nezávislá komunikace ve vzdělávání: Zábava pro všechny ...59 // 3 Jak empaticky naslouchat sdělením ...63 // Empatie ...63 // Jak verbálně reflektovat, co slyšíme ...64 // Naslouchání prosbám ...66 // Empatické propojení ...67 // Empatické navázání kontaktu s druhými, // když se neumějí anebo nechtějí vyjádřit ...71 // CVIČENÍ 5: // Rozlišování mezi empatickým a neempatickým přijímáním ...74 // 4 Vytváření partnerských vztahů mezi učiteli a studenty ...77 //
Partnerství při stanovování cílů a hodnocení ...77 // Cíle obohacující život ...77 // Studenti mají vždy možnost volby ...79 // Obavy učitelů ze zapojení žáků do stanovování cílů ...81 // Příklady společného stanovování cílů ...82 // Slyšte potřebu skrytou za "ne" ...83 // cvičení 6: Slyšte potřebu skrytou za "ne" ...86 // Nejdůležitější část učení ...89 // Obavy studentů ze zapojení do stanovování cílů ...90 // Hodnocení v partnerství ...91 // Zodpovědnost "ano", známky "ne" ...95 // NEZÁVISLÁ KOMUNIKACE VE VZDĚLÁVÁNÍ: // Test: Středoškolská učitelka vypráví svůj příběh ...98 // 5 Utváření vzájemně propojené // vzdělávací komunity ...103 // Sekulární etika ...103 // Rozvíjení propojené studijní komunity ...104 // Učitel jako zástupce cestovní kanceláře ...105 // Materiály, s jejichž pomocí se studenti mohou učit samostatně ...107 // Zapojení studentů a rodičů do přípravy materiálů ...108 // Dobrovolnické doučovací služby ...109 // Místní komunita jako možné místo pro výuku ...109 // Zástupce cestovní kanceláře v akci ...110 // 6 Transformace škol ...113 // Problémy na dosah ’ ...113 // Organizace založené na dominanci ...113 // Řešení konfliktů ...115 // Mediace ...122 // NEZÁVISLÁ KOMUNIKACE VE VZDĚLÁVÁNÍ: "Seš mrtvá ...124 // Vyhnout se moralizujícím soudům a diagnózám ...128 // Ochranné používání síly ...131 // cvičení 7: Ochranné versus trestající použití síly ...133 // Vytváření podpůrných týmů ...135 // Proměna našich škol ...139 // Literatura ...141 // Čtyři kroky procesu nenásilné komunikace ...150 // Některé základní lidské pocity, které máme všichni ...151 // Některé základní lidské potřeby, které máme všichni ...151
cnb003477801

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC