Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:10x 
BK
Červený Kostelec : Pavel Mervart ; Ostrava : Ostravská univerzita, 2023
148 stran ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-7465-593-7 (Pavel Mervart ; vázáno)
ISBN 978-80-7599-368-7 (Ostravská univerzita ; vázáno)
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
České a anglické resumé
001941670
11 Úvod // 17 Obtížná cesta k reformě školního dějepisu // 19 Uvedení do problematiky // 23 Paní učitelko, už nám nemusíte lhát // 26 Nová kultura vyučování a učení? // 30 Kurikulum jako "všestranná kvalifikace pro život"? // 32 Co se školním dějepisem? // 34 Výzva nebo destrukce? // 40 Kompetenční model jako nové oborové paradigma // 42 Dějepis pro dobu postfaktickou // 47 Vztah kritického myšlení a mediální gramotnosti k historickému bádání // 49 Kritické myšlení // 54 Mediální gramotnost // 59 Teoretické pojetí historie // 62 Vysvětlování // 66 Fakty a události // 70 Vyprávění // 77 Návrh alternativní koncepce výuky // 80 Zdroje a motivy pro alternativní návrh // 92 Co nám může přinést pojetí zkoumání minulosti založené na metodách intuice, představivosti a empatie? // 96 Model školní edukace dějepisného kurikula založený n integraci společenskovědní oblasti // 107 Didaktická analýza // 110 Smysl dějepisu // 113 Pojetí dějepisu // 116 Zásady modelových lekcí projektu // 121 Badatelské nástroje // 123 Argumentační analýza // 125 Narativně-ideologická analýza // 129 Využití komparace // Závěr // 135 Jmenný rejstřík // 137 Bibliografie // 145 Summary // 147 Shrnutí
cnb003524561

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC