Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(7) Půjčeno:7x 
BK
EB
1. vydání
Olomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého, 2022
160 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, noty ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-244-6279-0 (brožováno)
ISBN 978-80-244-6280-6 (online ; pdf)
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
001941744
Úvod 7 // L část // Inovativní principy, formy a metódy // v současné hudební edukaci 9 // 1 Hudební podpora dítěte v mateřské škole 11 // 1.1 Vliv hudby jako podpůrného mechanismu 11 // 1.2 Typy hudebněpodpůrných zkušeností 15 // 1.3 Principy hudební podpory 17 // 1.4 Podpůrná opatření pro pedagogy MŠ 23 // 1.5 Závěr 25 // 2 Aplikace hudebního softwaru // a digitálních mobilních technologií v hudební výchově 27 // 2.1 Inovace vzdělávacího procesu 27 // 2.2 Metody výuky s využitím moderních technologií 29 // 2.2.1 M-learning 29 // 2.2.2 B-learning 30 // 2.2.3 Peer-learning 30 // 2.3 Mobilní technologie 30 // 2.4 Digitální výuková prostředí 31 // 2.4.1 Elektronické učebnice 31 // 2.4.2 Edukační programy ČT 32 // 2.4.3 Gamifikace 32 // Obsah // 3 // 2.4.4 Úniková hra 33 // 2.4.5 Socrative 33 // 2.4.6 Kahoot 34 // 2.4.7 Learning apps 34 // 2.5 Hudební aktivity využívající digitální technologie 34 // 2.5.1 Muzikogram 34 // 2.5.2 Flash mob 35 // 2.5.3 Virtuálni sbor/kapela 35 // 2.6 Přehled platforem a aplikací využitelných při hudebních činnostech // s edukačním záměrem 36 // 2.6.1 Přehled inspiračních zdrojů 39 // 2.7 Aplikace mobilních zařízení v edukační praxi 40 // 2.8 Závěr 44 // 3 Využití e-learningu v pěvecké edukaci 46 // 3.1 Pěvecké vzdělávání v době pandemie 46 // 3.2 Online vzdělávání individuálních hudebních předmětů 48 // 3.2.1 Pěvecké vzdělávání 51 // 3.3 E-learning jako studijní podpora pěveckého vzdělávání 54 // 3.3.1 Projekt 56 // 3.4 Závěr 60 // 4 Hudební kompetence a jejich oniine diagnostika // v projektu Netmustesting 62 // 4.1 Cíle projektu Netmustesting 63 // 4.2 Cílová skupina 64 // 4.3 Hlavní aktivity projektu Netmustesting 65 // 4.4 Řešitelský tým projektu Netmustesting 65 //
4.5 Diagnostická baterie testů hudebních kompetencí 66 // 4.6 Internetový portál 71 // 4.7 Další projektové výstupy 73 // 4.8 Závěr 73 // 4 // Proměny hudební pedagogiky ve výzkumu a aplikacích // II. část // Interdisciplinární přesahy v hudební edukaci 77 // 5 Hudba a matematika: Propast, nebo malá rokle? 79 // 5.1 Zlomky v hudbě 80 // 5.2 Johann Sebastian Bach matematikem 82 // 5.3 Rozdílní muži: Arnold Schonberg a Albert Einstein 82 // 5.4 Statistický rozbor lidové písně 84 // 5.5 Beethovenova "Eroica" v růžové tónině 86 // 5.6 Zahraj n! 88 // 5.7 Souvisí hudební talent s matematikou? 90 // 5.8 Závěr 91 // 6 Problematika nonartificiální hudby v české // hudebněpedagogické teorii a praxi 94 // 6.1 Substituční role dětské umělé písně a lidové písně 95 // 6.2 Průzkumy a ankety týkající se hudebních zájmů a postojů v 1. polovině 20. století 97 // 6.3 Diskuse a polemiky k otázce hodnot "vážné" a NA hudby 99 // 6.4 NA hudba ve vzdělávacích dokumentech a praxi v období 60. a 70. let 20. století 99 // 6.5 Integrační koncepční návrhy v období 60. a 70. let 20. století 101 // 6.6 Sociologické výzkumy hudebních postojů a preferencí v období 60. a 70. let 102 // 6.7 Období od 90. let 20. století 103 // 6.8 Závěr 104 // 7 Projektové pojetí všeobecné hudební výchovy jako determinační faktor profilu osobnosti adolescenta 108 // 7.1 Projektová činnost ve všeobecné hudební výchově 108 // 7.2 Hudební projekty v podmínkách Gymnázia v Novém Jičíně 111 // 7.3 Výzkum formativního účinku hudebního projektu na vybrané parametry osobnosti studentů 112 // 7.3.1 Předmět a cíle výzkumu 112 // 7.3.2 Hypotézy a výzkumné otázky 113 // 7.3.3 Strategie a typ výzkumu 113 // 7.3.4 Výzkumný soubor a průběh výzkumu 114 // 7.3.5 Metody sběru dat 116 //
7.4 Výsledky statistického zpracování dat a ověření platnosti hypotéz 119 // 7.5 Dotazník k problematice psychologických limitů a bariér 127 // 7.6 Polostrukturovaný rozhovor 128 // 7.6.1 Kategorie "osobnost a její rozvoj" 129 // 7.6.2 Kategorie "profesní orientace" 129 // 7.6.3 Kategorie "socializace" 131 // 7.6.4 Kategorie "vlastní přidaná hodnota" 132 // 7.7 Diskuse a zjištění 134 // 7.8 Závěr 138 // 8 Pěvecký sbor slovenských učitelů v uměleckých // a historických souvislostech 141 // 8.1 Z historie Pěveckého sboru slovenských učitelů 141 // 8.1.1 Vznik Pěveckého sboru slovenských učitelů 142 // 8.1.2 PSSU v meziválečném a válečném období 143 // 8.1.3 PSSU v poválečném období 145 // 8.1.4 PSSU po pádu železné opony 147 // 8.1.5 Jubileum Pěveckého sboru slovenských učitelů 150 // 8.1.6 Program Jubilejních koncertů 151 // 8.2 Závěr 152 // O autorech 154 // Rejstřik 158
(OCoLC)1378695571
cnb003510392

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC