Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.08.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
3. vydání
Praha : PeopleComm, 2023
351 stran ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-87917-81-7 (brožováno)
angličtina
Vročení je chybné, správně má být: 2022
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
001941780
Řekli o knize Držte si své děti 5 // Předmluva k evropskému vydáni knihy Držte si své děti 9 // Poznámka pro čtenáře 11 // Poděkováni 13 // Předmluva nakladatele 14 // Sami uprostřed cizích lidi 14 // Část jedna Fenomén orientace na vrstevníky 19 // 1 Proč jsou rodiče důležitější než kdy dříve 21 // Chybějící kontext pro výchovu 23 // Dopad kultury vrstevníků 25 // Normální, jenže zdaleka ne přirozené ani zdravé 26 // Budíček 29 // Dobré zprávy 31 // 2 Pokřivené vazby, narušené instinkty 32 // Proč si musíme začít uvědomovat vyznám vazeb 33 // Vazby a orientace 35 // Šest způsobů vytváření vazeb 37 // Když si konkurují důležité vazby 41 // Když se vazby obrátí proti nám 42 // 3 Proč se to takhle zvrtlo 47 // Kultura s chybějícími vazbami 48 // Zpřetrhaná rodinná pouta 52 // Rychlé změny a zrádné technologie 54 // Působení kultury vazeb 55 // Přirozený způsob vytváření vazeb 57 // Vazby vycházející z pocitu prázdna 57 // Část dvě Sabotáž: jak orientace na vrstevníky podrývá snahy rodičů 6l // 4 Ztráta rodičovské moci 63 // Spontánní, přirozená rodičovská autorita 64 // Tajemství rodičovské moci 66 // Co nám umožňuje vychovávat děti? 69 // Hledání nálepek 71 // 5 Od pomoci k překážce: když se vazby obrátí proti nám 74 // Vazby vytvářejí hierarchii mezi rodiči a dětmi 75 // Vazby aktivují rodičovské instinkty, činí dítě roztomilejším a zvyšují míru tolerance rodičů 76 // Vazby zcela pohlcuji pozornost dítěte 78 // Vazby zajišťuji blízkost mezi rodiči a dětmi 80 // Díky vazbám mohou být rodiče pro děti vzorem 81 // Vazba dělá z rodiče primární zdroj příkladů 82 // Vazba nabádá dítě, aby bylo pro rodiče „hodné“ 83 // 6 Protivůle: proč děti neposlouchají 88 //
Protivůle sílí s tím, jak slábne síla vazby 90 // Přirozený účel protivůle 91 // Falešná nezávislost dítěte orientovaného na vrstevníky 94 // Mýtus všemocného dítěte 96 // Proč se využívání síly a manipulace obrací proti nám 97 // 7 Klinická smrt kultury 100 // Část tři V pasti nezralosti: jak orientace na vrstevníky // brzdí zdravý vývoj 107 // 8 Nebezpečný útěk před pocity 109 // Děti orientované na vrstevníky jsou zranitelnější 110 // Děti orientované na vrstevníky ztrácejí svoji přirozenou ochranu vůči stresu 111 // Děti orientované na vrstevníky jsou více citlivé vůči necitlivým interakcím dětí 113 // Projevy zranitelnosti jsou vrstevníky zesměšňovány a využívány 115 Vztahy mezi vrstevníky jsou ze své podstaty nejisté 116 // 9 Uváznutí v nezralosti 121 // Co znamená být nezralý 122 // Přirozený plán růstu 123 // Jak můžeme podpořit zrání 126 // Orientace na vrstevníky brzdí vývoj pěti zásadními způsoby 129 // 10 Odkaz agrese 137 // Hybná síla agrese 140 // Jak orientace na vrstevníky podněcuje agresi 143 // 11 Jak vzniká šikana 148 // Dominance bez zájmu a péče 151 // Co stojí za destruktivní snahou dominovat 153 // Jak děti využívají šikanu jako prostředek k získání dominantní pozice 154 // Co vyprovokuje útok 156 // Nacouvávání do vazeb 158 // Jak odstranit šikanu 159 // 12 Sexuální aspekty orientace na vrstevníky 163 // Sex coby projev hladu po vazbách 166 // Sexualita a útěk před zranitelností 168 // Když sexualita postrádá zralost 171 // 13 „Neučitelnr žáci 174 // Orientace na vrstevníky dusí zvídavost 175 // Orientace na vrstevníky otupuje integrační mysl 176 // Orientace na vrstevníky ohrožuje adaptivní učení metodou pokus a omyl 178 //
Orientace na vrstevníky ohrožuje adaptivní učení metodou pokus a omyl 178 // Orientace na vrstevníky přináší učení založené na vazbách na špatné mentory 179 // Kvůli orientaci na vrstevníky je učení pro děti irelevantní 180 // Orientace na vrstevníky okrádá žáky o učitele 181 // Část čtyři Jak si udržet své děti (nebo jak je získat zpět) 185 // 14 Jak si přimykat své děti 187 // Jak si znovu získat děti orientované na vrstevníky 199 // 15 Zachovávejte si užitečná pouta 203 // Vztah by pro vás měl být hlavní prioritou 203 // Výchova se soustředěním na vazby 204 // Pomozte svým dětem držet se vás 207 // Jak udržet spojení při fyzickém odloučení 208 // Intimita: to nejhlubší spojení 209 // Vytvářejte rámce a zavádějte omezení 211 // Omezení kontaktu s vrstevníky 215 // 16 Jak trestat a nerozdělovat 220 // Vztah mezi tresty, kázní a sebekázní 221 // Sedm principů přirozené kázně a trestů 223 // Část pět Prevence orientace na vrstevníky 241 // 17 Nenadbíhejte konkurenci 243 // Nenechte se oklamat prvními plody orientace na vrstevníky 244 // Nesmělost není tak závažným problémem, jak se domníváme 246 // Stres z jeslí při absenci vazeb 247 // Vycházet s ostatními se dítě nenaučí při kontaktu s vrstevníky 249 Kamarády naše děti nepotřebují 251 // Vrstevníci nejsou řešením pro nudu 252 // Kdy je kontakt s vrstevníky přijatelný // a kolik bychom ho měli dovolit? 254 // Vrstevníci nejsou řešením pro „výstřednost“ 256 // Nespoléhejte na vrstevníky, že pomohou dítěti se sebeúctou 256 // Vrstevníci nemohou nahradit sourozence 259 // 18 Obnovte vesnici vazeb 261 // Vytvořte si okruh pomocníků 262 // Digitální spojení umožňuje dětem orientovaným na vrstevníky // zůstávat v kontaktu, i když nejsou spolu 277 //
Digitální revoluce přispívá k šíření a prohlubování orientace na vrstevníky 278 // Prázdnota digitální intimity 280 // Šest důvodů, proč je digitální intimita prázdná 281 // Elektronické hry, kyberšikana a online pornografie jako fenomény vazeb 286 // 20 Otázka načasování 288 // Digitání sociální spojení mají svůj čas a místo 291 // Návrhy pro regulaci přístupu k digitálním zařízením a médiím 293 Kdy bychom měli děti vystavit elektronickým hrám? 294 // Neregulovaný přístup k informacím na internetu má svůj čas a místo 297 // Jak si udržet roli poskytovatelů informací 298 // Jak si získat zpět své „ztracené“ děti 300 // Slovníček pojmů 302 // Poznámky 311 // Rejstřík 319 // O autorech 337 // Příručka pro kolibříky 345 // 22 věcí, které můžeme dělat v Česku a na Slovensku v době ekologické a sociální krize 345 // Úplně na závěr 355 // Zde jsou všechny naše knihy: 355 // Zbytečně neškodit 359 // Sbližujte děti a dospělé, kteří za ně budou zodpovědní ’ Neutralizujte konkurenci // Část šest Dovětek pro digitální věk (jak si své děti držet v době internetu, mobilních telefonů a elektronických her) // 19 Pokřivená digitální revoluce // Zásadní chyba: ignorování vazeb
(OCoLC)1372330276
cnb003445492

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC