Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:8x 
BK
Vydání první
Praha : Pasparta, 2023
130 stran ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-88429-83-8 (brožováno)
001941889
Předmluva ...5 // Úvod ...9 // 1 ADHD v předškolním věku (Markéta Dobiášová) ... 13 // 1.1 Úvod // 1.2 Jaké jsou děti s ADHD v předškolním věku? ... 14 // 1.2.1 Co se od dětí s ADHD vtomto věku očekává a jak si vedou? ... 15 // 1.3 Co rodiče a další pečující osoby v tomto věku dítěte s ADHD nejvíce "pálí" ... 16 // 1.4 Nároky předškolního vzdělávání ... 19 // 1.5 Jak můžeme předškolákovi s ADHD pomoci tyto nároky zvládat ...23 // 1.5.1 Trénink sociálních a emočních dovedností hyperaktivního dítěte // v mateřské škole ...29 // 1.6 Závěr ...36 // 2 Mladší školní věk (Jitka Kendíková, Veronika Vitošková) ...39 // 2.1 Úvod ...39 // 2.2 Vstup do školy, adaptace na novou roli - z dítěte je žák ...40 // 2.3 Jak nastavit podporu žákům s ADHD na prvním stupni ...46 // 2.4 Školní poradenské pracoviště jako možnost podpory žáků s ADHD ...52 // 2.5 Asistent pedagoga jako podpora pro žáka s ADHD ...56 // 2.6 Přechod žáků sADHD z prvního stupně na druhý ...59 // 3 Starší školní věk (období puberty) a období adolescence // (Markéta Závěrková, Jitka Kendíková, Veronika Vitošková) ...63 // 3.1 Úvod ...63 // 3.2 Vymezení období puberty a adolescence ...63 // 3.3 Starší školní věk - puberta ...64 // 3.4 Vymezení období puberty u dospívajících sADHD ...64 // 3.5 Období adolescence ...71 // 3.6 Jaký zvolit přístup k dospívajícím sADHD ...72 // 3.7 Další stupně vzdělávání a významné přechody ...74 //
3.8 Přechod žáků sADHD ze základní na střední školu ...76 // 3.9 Kariérové poradenství ...78 // 3.9.1 Kariérové poradenství pro žáky sADHD na druhém stupni ZŠ ...79 // 3.10 Přechod ze střední školy na vysokou ...84 // 3.11 Starší školní věk-několik slov závěrem ...85 // 4 Období dospělosti (Markéta Závěrková) ... 88 // 4.1 Úvod ...88 // 4.2 Charakteristika období ...89 // 4.3 Dospělost a ADHD ...89 // 4.4 Naděje a podpora ...94 // 4.5 Přechod do dospělosti ...95 // 4.6 Diagnostika v dospělosti ...96 // 4.7 Rizika a důsledky ...98 // 4.7.1 Léčba farmakologická ...98 // 4.7.2 Léčba nefarmakologická ...99 // 4.7.3 Léčba psychoterapeutická ...99 // 4.8 Kazuistika ... 101 // 4.9 Závěr - vždycky je možné začít ... 110 // 5 Zájmové a volnočasové aktivity u dětí, dospívajících a dospělých s ADHD // (Jaroslava Budíková) ... 112 // 5.1 Úvod ... 112 // 5.2 Předškolní věk ... 112 // 5.2.1 Výběr volnočasových aktivit ... 114 // 5.2.2 Nástup do kroužků ... 115 // 5.3 Mladší školní věk ... 117 // 5.4 Starší školní věk ... 120 // 5.5 Charakteristika průvodce dětí s ADHD ... 122 // 5.6 Dospělost ... 123 // Závěr ... 125 // Medailonky autorek ... 129
cnb003535334

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC