ÚVOD // 1 ŽÁCI S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM V HETEROGENNÍ TŘÍDĚ 11 // 1.1 Výuka žáků s lehkým mentálním postižením 11 // 1.2 Rozvoj čtení s porozuměním u žáků s lehkým mentálním postižením 15 // 1.3 Výuka dovedností k psaní žáků s lehkým mentálním postižením 19 // 1.4 Percepčně-motorické schopnosti u žáka s lehkým mentálním postižením 23 // 1.5 Informační a komunikační technologie 28 // 1.6 Intervence pro posílení dovedností při řešení problémů u žáků s lehkým mentálním postižením 32 // 2 INKLUZIVNÍ EDUKACE ŽÁKŮ S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM // 2.1 Výzkumný problém // 2.2 Cíle a metodika výzkumu // 2.3 Základní frekvenční analýza dat // 2.4 Statistická analýza dat a verifikace hypotéz // 2.5 Závěry výzkumného šetření // 2.6 Doporučení pro speciálněpedagogickou praxi // 3 SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÁ PODPORA ŽÁKŮ S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM // 3.1 Speciálněpedagogická podpora v inkluzivní didaktice 73 // 3.2 Standardy speciálněpedagogické podpory v inkluzivním prostředí 76 // 3.3 Diagnostické přístupy v pedagogické oblasti 81 // 3.4 Školní speciální pedagog na základní škole 86 // 3.5 Školní speciální pedagog a podpora školní úspěšnosti 91 // 3.6 Kooperace školního speciálního pedagoga, asistenta pedagoga a učitele 95 // 4 ŠKOLNÍ SPECIÁLNÍ PEDAGOG A ŽÁK S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM // 4.1 Výzkumný problém // 4.2 Cíle a metodika výzkumu // 4.3 Základní frekvenční analýza dat // 4,4 Statistická analýza dat a verifikace hypotéz // 4.5 Závěry výzkumného šetření // 4.6 Doporučení pro speciálněpedagogickou praxi // ZÁVĚR // Jmenný resjtřík // Věcný rejstřík