Kulturně společenské, ekonomické, mediální a psychologické aspekty působící ve světě populárního umění. Autor sleduje "skutečný příběh" úspěchu na základě zákonitostí fungování tržních mechanismů, psychologie a mediálních strategií. Zkušený americký publicista a novinář odkrývá dlouhodobé trendy v současné kultuře a ve způsobech jejího šíření. Ve svých textech tak poodhaluje řadu stereotypů, mýtů a nachází mnohdy překvapivá vysvětlení skutečností, které stojí za budováním úspěchu ve světě showbussinesu. Zábavnou formou a s množstvím konkrétních detailů zasvěcuje zájemce do mediálně aktraktivního světa, kde ovšem panuje tvrdá konkurence a profesionalita a kde ani samotný velký talent k prosazení nestačí. Kniha nabízí též bibliografické odkazy a rejstřík..
OBSAH // ÚVOD 9 // Píseň, která dobyla svět // PRVNÍ ČÁST: POPULARITA A MYSL // 1. MOC EXPOZICE 27 // Sláva a povědomost — ve výtvarném umění, hudbě a politice // 2. PRAVIDLO MAYA 52 // Momenty aha — v televizi, technologiích a designu // 3. HUDBA ZVUKU 77 // Moc opakování — v hudbě a projevu // VSUVKA 99 // Mrazení // 4. MÝTOTVORNÁ MYSL 1 : SÍLA PŘÍBĚHU 104 // Shrnutí tisíce mýtu // 5. MÝTOTVORNÁ MYSL 2: TEMNÁ STRANA HITŮ 1 21 // Proě příběhy fungují jako zbraně // 6. ZROZENÍ MÓDY 134 // „Líbí se mi to, protože je to populární. “ // „Nesnáším to, protože je to populární. “ // VSUVKA 153 // Stručné dějiny náctiletých // DRUHÁ ČÁST: POPULARITA A TRH // 7. ROKENROL A NAHODILOST 163 // Cvrčci, chaos a největší hit v dějinách rokenrolu // 8. VIRALITA MÝTŮ ZBAVENÁ 1 84 // Padesát odstínů, šedi a pravda o tom, proč se některé hity tolik proslaví // 9. PUBLIKUM MÉHO PUBLIKA 206 // Shluky, spolky a sekty // VSUVKA 220 // Le Panache // 10. CO LIDÉ CHTĚJÍ 1 : EKONOMIKA PROROCTVÍ 227 // Byznys nekonečných chyb // 1 1. CO LIDÉ CHTĚJÍ 2: DĚJINY PIXELŮ A INKOUSTU 248 // To, co lidé chtějí od novinek (... často nejsou novinky) // VSUVKA 270 // 828 Broadway // 1 2. BUDOUCNOST HITŮ - ŘÍŠE A MĚSTSKÝ STÁT 275 // Povědomá překvapení, sítě a kouzelný prach // PODĚKOVÁNÍ 299 // POZNÁMKY 301 // REJSTŘÍK 331