Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
[West Yorkshire, England] : Emerald Group Publishing Limited, 2014
1 online resource (80 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781784410889 (e-book)
ISBN 9781784410872
Qualitative Market Research : An International Journal, ISSN 1352-2752 ; Volume 17, Number 2
Print version: Advancing branding research : a qualitative agenda. [West Yorkshire, England] : Emerald Group Publishing Limited, c2014 167 pages Qualitative Market Research : An International Journal ; Volume 17, Number 2. ISBN 9781784410872
Includes bibliographical references
001946905
full
(Au-PeEL)EBL1674956
(CaONFJC)MIL589643
(CaPaEBR)ebr10857541
(MiAaPQ)EBC1674956
(OCoLC)877032127

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC