Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Bradford, [England] : Emerald Insight, 2014
1 online resource (101 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781784413866 (e-book)
ISBN 9781784413859
Journal of Research in Interactive Marketing, ISSN 2040-7122 ; Volume 8, Issue 3
Print version: Digital behavioral and psychological principles. Bradford, [England] : Emerald Insight, c2014 pages 165-263 Journal of Research in Interactive Marketing ; Volume 8, Issue 3 ISBN 9781784413859
Includes bibliographical references
001946956
full
(Au-PeEL)EBL1834085
(CaPaEBR)ebr10967865
(MiAaPQ)EBC1834085
(OCoLC)899007965

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC