Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Santa Barbara, California ; Denver, Colorado : Praeger, 2016
1 online resource (845 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781440833434 (e-book)
ISBN 9781440833427
Print version: New advertising : branding, content, and consumer relationships in the data-driven social media era. Santa Barbara, California ; Denver, Colorado : Praeger, c2016 2 volumes (various paging) ISBN 9781440833427
Includes bibliographical references and index
Volume 1. Traditional Advertising Transformed -- Volume 2. New Media, New Uses, New Metrics.
001947361
full
(Au-PeEL)EBL4694052
(CaONFJC)MIL956428
(CaPaEBR)ebr11269623
(MiAaPQ)EBC4694052
(OCoLC)959151110

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC