Názory čtenářů
.
Známka čtenářů
0 (hodnocen0 x )
Forma
EB
Formát
ONLINE
Název
Nakl. údaje
Santa Barbara, California ; Denver, Colorado : Praeger, 2016
Popis (rozsah)
1 online resource (845 pages)
Externí odkaz
Plný text PDF
* Návod pro vzdálený přístup
ISBN
ISBN 9781440833434 (e-book)
ISBN 9781440833427
Jiné médium
Print version: New advertising : branding, content, and consumer relationships in the data-driven social media era. Santa Barbara, California ; Denver, Colorado : Praeger, c2016 2 volumes (various paging) ISBN 9781440833427
Další původce
Poznámka
Includes bibliographical references and index
Obsahuje
Volume 1. Traditional Advertising Transformed -- Volume 2. New Media, New Uses, New Metrics.
Předmět - heslo
Předmět - heslo
Forma, žánr
Systém. číslo
001947361
Úplnost záznamu
full
Kontrolní č.
(Au-PeEL)EBL4694052
(CaONFJC)MIL956428
(CaPaEBR)ebr11269623
(MiAaPQ)EBC4694052
(OCoLC)959151110