Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York, New York ; London, [England] : Routledge, 2016
1 online resource (377 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315714806 (e-book)
ISBN 9780765647597
ISBN 9780765647603
Print version: Psychology of design : creating consumer appeal. New York, New York ; London, [England] : Routledge, c2016 xvi, 354 pages ISBN 9780765647597
Includes bibliographical references at the end of each chapters and index
001948907
full
(Au-PeEL)EBL3570131
(CaONFJC)MIL816054
(CaPaEBR)ebr11081960
(MiAaPQ)EBC3570131
(OCoLC)932323869

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC