Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Second edition
London, [England] ; New York : Routledge, 2017
1 online resource (161 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781351930055 (e-book)
ISBN 9780566085956
Print version: Hill, Nigel, 1952-. How to measure customer satisfaction. Second edition. London, [England] ; New York : Routledge, 2017 c2003 viii, 151 pages ISBN 9780566085956
Includes index
001949303
full
(Au-PeEL)EBL4907012
(CaPaEBR)ebr11408575
(MiAaPQ)EBC4907012
(OCoLC)993780997

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC