Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Second edition
London, [England] ; New York, New York : Routledge, 2018
1 online resource (485 pages) : illustrations (some color), tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315436081 (e-book)
ISBN 9781138219151
Print version: Kimmel, Allan J. Psychological foundations of marketing. Second edition. London, [England] ; New York, New York : Routledge, c2018 xviii, 465 pages ISBN 9781138219151
Includes bibliographical references and index
001949579
full
(Au-PeEL)EBL5217440
(CaPaEBR)ebr11497343
(MiAaPQ)EBC5217440
(OCoLC)1020031742

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC