Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 11.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Thousand Oaks, California : Corwin, a SAGE Publishing Company, [2018]
1 online resource (xviii, 185 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781506353661 (e-book)
ISBN 9781506353647
Print version: Almarode, John. From snorkelers to scuba divers in the elementary science classroom : strategies and lessons that move students toward deeper learning. Thousand Oaks, California : Corwin, a SAGE Publishing Company, c2018 xviii, 185 pages ISBN 9781506353647
Includes bibliographical references and index
What to expect -- From snorkeling to scuba diving -- Snorkelers versus scuba divers -- The journey from snorkeling to scuba diving -- The structure of observed learning outcomes (SOLO taxonomy) -- Unpacking the standards -- Depth of learning -- Building background knowledge or activating prior knowledge? how do you know? -- Diving environments: models of instruction -- The essential role of the teacher, the view from the boat -- Types of engagement -- Evidence-based strategies -- Literacy through science -- Overt versus covert engagement -- Performance versus learning -- The eight main ideas -- The snorkeling and scuba diving classroom -- Making your own journey from a snorkeler to scuba diver.
001949936
full
(Au-PeEL)EBL5603542
(MiAaPQ)EBC5603542
(OCoLC)1076803302

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC