Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
First edition
Madrid, Espana : LID Editorial Empresarial, S.L., [2010]
1 online resource (126 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9788483564455 (electronic bk.)
ISBN 9788483561485 (print)
Print version: Alcaide, Juan Carlos. Marketing de Accion : Juan Carlos Alcaide Apuesta Por Modelos de Venta y Gestion de Clientes Innovadores Adaptados a Las Nuevas Tendencias Sociales. First edition. Madrid, Espana : LID Editorial Empresarial, S.L., c2010 126 pages ISBN 9788483561485
Includes bibliographical references
001951155
full
(Au-PeEL)EBL6883416
(MiAaPQ)EBC6883416
(OCoLC)1296425482

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC