Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
3. vydání, 1. vydání ve Wolters Kluwer ČR
Praha : Wolters Kluwer, 2023
283 stran ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7676-633-4 (brožováno)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
001951426
OBECNÁ ČÁST // Obsah // IKONY 3 // ÚVOD 11 // ČÁST A // 1 - VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI 17 // PODPŮRNÁ OPATŘENI VE VZDĚLÁVÁNÍ // 21 // 3 - CHARAKTERISTIKY JEDNOTLIVÝCH STUPŇŮ PODPŮRNÝCH // OPATŘENÍ 24 // 4 - PROCES SOUVISEJÍCÍ S POSKYTOVÁNÍM PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ VE STUPNI 1 35 // 4.1 Identifikace problémů vedoucích k potřebě PO ve stupni 1 35 // 4.2 Realizace podpůrných opatření ve stupni 1 36 // 4.2.1 Role plánu pedagogické podpory v podpůrných opatřeních ve stupni 1.37 // 4.3 Vyhodnocení podpůrných opatření ve stupni 1 37 // 4.4 Dokumentace žáka související s prvním stupněm PO 38 // PODROBNÝ POPIS PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ VE STUPNI 1 // o // 5.1 Metody výuky 41 // Organizace výuky // 5.3 Úprava obsahu vzdělávání 43 // 5.4 Hodnocení žáka 43 // 5.5 Pomůcky 45 // 5.6 Požadavky na organizaci práce učitele 45 // 5.7 Podpůrná opatření v rámci domácí přípravy 47 // 5.8 Podpůrná opatření jiného druhu 48 // 5.9 Podpůrná op atření jiného druhu 49 // 6 - PROCES SOUVISEJÍCÍ S POSKYTOVÁNÍM PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ // 2.-5. STUPNĚ 52 // 7 - SPECIFIKA PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE 57 // 7.1 Legislativní rámec 57 // 7.2 Popis podpůrného opatření 58 // 8 - SPECIFIKA PO U DĚTÍ S ODLIŠNÝM MATEŘSKÝM JAZYKEM 61 // 8.1 Legislativní rámec 62 // 8.1.1 Jazyková příprava 63 // 8.1.2 Další možnosti zajištění výuky češtiny jako druhého jazyka // (mimo podpůrná opatření) 64 // 8.1.3 Podpůrná opatření podle $16 školského zákona 65 // 8.1.4 Podmínky pro přijímání a ukončování vzdělávání na středních školách. 68 // 8.1.5 Hodnocení a klasifikace žáků-cizinců 70 // 8.2 Popis podpůrných opatření 71 // 8.2.1 Strategie a metody výuky 71 // 8.2.2 Úprava obsahu vzdělávání 72 //
8.2.3 Pomůcky 75 // 8.2.4 Hodnocení 78 // 8.2.5 Stanovení jazykových cílů 78 // 8.2.6 Podpora kladných vztahů mezi žáky 79 // 9 - MOŽNOSTI SPOLUPRÁCE S NEŠKOLSKÝMI ZAŘÍZENÍMI 80 // 9.1 Legislativní rámec 81 // 9.2 Škola a orgány OSPOD 84 // 9.3 Pedagog a poskytovatelé zdravotních služeb (lékaři) 84 // 9.4 Spolupráce s pacientskými organizacemi a dalšími spolky zdravotně // postižených 85 // 10 - STŘEDISKA VÝCHOVNÉ PÉČE 86 // 10.1 Legislativní rámec 87 // 10.2 Popis činnosti střediska výchovné péče 87 // OBECNÁ ČÁST // ČÁST B // 1 - INDIVIDUÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ PLÁN 93 // 1.1 Legislativní rámec 93 // 1.2 Popis podpůrného opatření 94 // 2 - METODY VÝUKY 97 // 2.1 Legislativní rámec 98 // 2.2 Popis podpůrného opatření 98 // 2.3 Metody práce využitelné u všech žáků (i bez přítomnosti žáka se SVP).100 // 2.3.1 Výuka respektující potřeby pro učení 101 // 2.3.2 Kooperativní učení 106 // 2.3.3 Metody aktivního vyučování 109 // 2.3.4 Strukturalizace výuky 114 // 2.3.5 Průběžné ověřování pochopení osvojovaného učiva 116 // 2.3.6 Prevence únavy a podpora koncentrace pozornosti 119 // 3 - ÚPRAVY VZDĚLÁVACÍCH OBSAHŮ 124 // 3.1 Legislativní rámec 124 // 3.2 Popis podpůrného opatření 127 // 4 - FORMY VZDĚLÁVÁNÍ 129 // 4.1 Legislativní rámec 129 // 4.2 Popis podpůrného opatření 130 // 5 - ÚPRAVY OČEKÁVANÝCH VÝSTUPŮ 133 // 5.1 Legislativní rámec 133 // 5.2 Popis podpůrného opatření 135 // 5.3 Co je změna (snížení) výstupu, co je nahrazení výstupu jiným 135 // 6 - ORGANIZACE VÝUKY 137 // 6.1 Legislativní rámec 137 // 6.2 Popis podpůrného opatření 138 // 6.2.1 Úprava časového uspořádání výuky 138 // 6.2.2 Úprava prostorového uspořádání výuky 141 // 6.2.3 Volný čas ve školním prostředí 144 //
7 - PŘEDMĚTY SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ PÉČE 146 // 7.1 Legislativní rámec 146 // 7.2 Popis podpůrného opatření 147 // 8 - PEDAGOGICKÁ INTERVENCE 149 // 8.1 Legislativní rámec 149 // 8.2 Popis podpůrného opatření 150 // 9 - SNÍŽENÍ POČTU ŽÁKŮ VE TŘÍDĚ 152 // 9.1 Legislativní rámec 152 // 9.2 Popis podpůrného opatření 153 // 10 - UZPŮSOBENÍ FOREM KOMUNIKACE A ZPROSTŘEDKOVÁNÍ INFORMACÍ 155 // 10.1 Legislativní rámec 155 // 10.2 Popis podpůrného opatření 156 // 11 - PERSONÁLNÍ PODPORA 158 // 11.1 Legislativní rámec 158 // 11.1.1 Asistent pedagoga 159 // 11.1.2 Obecný popis PO - asistent pedagoga 161 // 11.2 Druhý pedagog ve třídě 164 // 11.2.1 Legislativní rámec 165 // 11.2.2 Obecný popis PO - druhý pedagog ve třídě 165 // 11.3 Školní speciální pedagog 166 // 11.3.1 Legislativní rámec 166 // 11.3.2 Obecný popis PO - školní speciální pedagog 167 // 11.4 Školní psycholog 168 // 11.4.1 Legislativní rámec 168 // 11.4.2 Obecný popis PO - školní psycholog 168 // 12 - HODNOCENÍ A KLASIFIKACE 169 // 12.1 Legislativní rámec 169 // 12.2 Popis podpůrného opatření 170 // 12.2.1 Hodnocení 172 // 12.2.2 Úprava hodnocení jako podpůrné opatření 174 // 12.2.3 Formy hodnocení 176 // 12.2.4 Formativni hodnocení 179 // 12.2.5 Diferenciace cílů vzdělávání 182 // 12.2.6 Pravidelná kontrola pochopení učiva jako kritérium hodnocení 185 // 12.2.7 Posílení motivační funkce hodnocení 187 // 13 - ZAŘAZENÍ ŽÁKA DO ŠKOLY PODLE § 16 ODST. 9 ŠKOLSKÉHO ZÁKONA 189 // 13.1 Legislativní rámec 189 // 13.2 Popis podpůrného opatření (popis faktické a procedurální situace) 191 // OBECNÁ ČÁST // 14 - POMŮCKY 195 // 14.1 Legislativní rámec 195 // 14.2 Popis podpůrného opatření 197 // 14.3 Členění pomůcek 197 // 14.3.1 Didaktické pomůcky 198 //
14.3.2 Speciální didaktické pomůcky 198 // 14.3.3 Kompenzační a reedukační pomůcky 198 // 14.4 Pomůcky ve vzdělávání 199 // 15 - PRODLOUŽENÍ DÉLKY VZDĚLÁVÁNÍ 201 // 15.1 Legislativní rámec 201 // 15.2 Popis podpůrného opatření 202 // 16 - PODPORA ŽÁKA VE ŠKOLSKÉM ZAŘÍZENÍ 204 // 16.1 Legislativní rámec 204 // 16.2 Popis podpůrného opatřeni 205 // 16.3 Aspekty úprav podpory ve školském zařízení 205 // 17 - ÚPRAVA PODMÍNEK PŘIJÍMÁNÍ KE VZDĚLÁVÁNÍ A UKONČOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ 207 // 17.1 Legislativní rámec 207 // 17.2 Popis podpůrného opatření 207 // 17.2.1 Uzpůsobení konání přijímací zkoušky 208 // 17.2.2 Uzpůsobení závěrečných zkoušek 208 // 17.2.3 Uzpůsobení maturitní zkoušky 209 // 18 - VZDĚLÁVÁNÍ VE STAVEBNĚ NEBO TECHNICKY UPRAVENÉM PROSTŘEDÍ 212 // 18.1 Legislativní rámec 212 // 18.2 Popis podpůrného opatření 214 // JINÁ PODPŮRNÁ OPATŘENÍ 216 // 19 - PODPORA TŘÍDNÍHO KLIMATU 218 // 19.1 Legislativní rámec 219 // 19.2 Popis podpůrného opatření 220 // 19.2.1 Podpora soudržnosti kolektivu a přijímání odlišnosti 220 // 19.2.2 Podpora porozumění potřebám žáků se SVP 223 // 19.2.3 Vrstevnická podpora 224 // 19.2.4 Tvorba pravidel třídy 226 // KATALOG PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ // 20 - OPATŘENÍ RESPEKTUJÍCÍ ZDRAVOTNÍ STAV ŽÁKA 229 // 20.1 Legislativní rámec 229 // 20.2 Popis podpůrného opatření 230 // 20.2.1 Odlišné stravování 230 // 20.2.2 Podávání medikace ve školách 233 // 21 - SPOLUPRÁCE S RODIČI (ZÁKONNÝMI ZÁSTUPCI) ŽÁKA 237 // 21.1 Legislativní rámec 238 // 21.2 Charakteristika rodiny se žákem se SVP 242 // 22 - ŘEŠENÍ KRIZOVÝCH SITUACÍ A NÁROČNÉHO CHOVÁNÍ 246 // 22.1 Legislativní rámec 246 // 22.2 Popis podpůrného opatření 247 // 22.2.1 Individuálně výchovný program (iVýP) 247 //
22.2.2 Krizový plán (scénář) 249 // 22.2.3 Metodická opatření 251 // 23 - ŠKOLNÍ TĚLESNÁ VÝCHOVA 254 // 23.1 Legislativní rámec 255 // 23.2 Popis podpůrného opatření 255 // 24 - MIMOŠKOLNÍ POBYTY (AKCE KONANÉ MIMO MÍSTO, KDE SE USKUTEČŇUJE VZDĚLÁVÁNÍ) 260 // 24.1 Legislativní rámec 261 // 24.2 Popis podpůrného opatření 262 // 24.3 Návrhy řešení jednotlivých mimoškolních aktivit 262 // 24.3.1 Plavání 263 // 24.3.2 Lyžování 263 // 24.3.3 Bruslení 264 // 24.3.4 Cyklistika mimo školní TV na prvním stupni 264 // 24.3.5 Školní výlet, škola v přírodě 264 // 25 - SPOLUPRÁCE S DALŠÍMI SUBJEKTY PODÍLEJÍCÍMI SE NA VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKA V OBLASTI POHYBOVÝCH AKTIVIT 265 // TERMINOLOGICKÁ POZNÁMKA 268 // ZÁVĚR 272 // SEZNAM LITERATURY A INTERNETOVÝCH ZDROJŮ 274 // SEZNAM POUŽITÝCH SCHÉMAT 284
(OCoLC)1381702592
cnb003517950

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC