Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(6) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
2. vydání, 1. vydání ve Wolters Kluwer ČR
Praha : Wolters Kluwer, 2023
247 stran ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7676-629-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografie
001951428
PODPŮRNÁ OPATŘENÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ // IKONY 3 // ÚVOD 9 // A - OBECNÁ ČÁST // 1 - PODPŮRNÁ OPATŘENÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ 14 // 1.1 Charakteristika 1. až 5. stupně podpůrných opatření.16 // 1.2 Charakteristika oblastí podpůrných opatření 17 // 2 - SPECIFIKA KOMUNIKACE S RODIČI DĚTÍ // SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI // 22 // 3 - POSTUP PŘI APLIKACI PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ // V MATEŘSKÉ ŠKOLE 27 // 3.1 První stupeň podpůrných opatření 27 // 3.1.1 Pedagogická diagnostika jako podklad k určení podpůrných opatřeni // v 1. stupni 28 // 3.1.2 Podpůrná opatření 1. stupně ve vzdělávání v MŠ 29 // 3.1.3 Administrace podpůrných opatření 1. stupně v praxi MŠ 31 // 3.2 Podpůrná opatření 2. až 5. stupně 32 // 3.2.1 Spolupráce školy a školského poradenského zařízení 32 // 3.2.2 Administrace podpůrných opatření 2. až 5. stupně // v praxi mateřské školy 33 // 3.3 Grafické znázornění procesu aplikace podpůrných opatření // v mateřské škole 34 // SPECIFICKÁ ČÁST // 1 - MENTÁLNÍ POSTIŽENÍ A OPOŽDĚNÝ PSYCHOMOTORICKÝ VÝVOJ 36 // 1.1 Charakteristika mentálního postižení 36 // 1.2 Specifické potíže v předškolním věku 38 // 1.3 Dopady mentálního postižení do vzdělávání 40 // 1.4 Popis aplikace podpůrných opatření 42 // 2 - TĚLESNÉ POSTIŽENÍ A ZÁVAŽNÉ ONEMOCNĚNÍ 52 // 2.1 Charakteristika tělesného postižení a závažného onemocnění 52 // 2.2 Specifické potíže a dopady tělesného postižení do vzdělávání. 54 // 2.3 Popis aplikace podpůrných opatření 57 // 3 - ZRAKOVÉ POSTIŽENÍ A OSLABENÉ ZRAKOVÉ VNÍMÁNÍ 77 // 3.1 Charakteristika zrakového vnímání 77 // 3.2 Specifické potíže v předškolním věku 80 // 3.3 Dopady zrakového postižení do vzdělávání 83 //
3.4 Popis aplikace podpůrných opatření 84 // 3.4.1 Podpůrná opatření 2. stupně 84 // 3.4.2 Podpůrná opatření 3. stupně 91 // 3.4.3 Podpůrná opatření 4. stupně 97 // 3.4.4 Podpůrná opatření 5. stupně 103 // PODPŮRNÁ OPATŘENÍ V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ // SLUCHOVÉ POSTIŽENÍ A OSLABENÍ SLUCHOVÉHO VNÍMÁNÍ // 106 // 4.1 Charakteristika sluchového postižení 106 // 4.2 Specifické potíže v předškolním věku 110 // 4.3 Formy komunikace osob se sluchovým postižením 111 // 4.4 Dopady sluchového postižení do vzdělávání 115 // 4.5 Popis aplikace podpůrných opatření 116 // 4.5.1 Podpůrná opatření 2. stupně 116 // 4.5.2 Podpůrná opatření 3. stupně 120 // 4.5.3 Podpůrná opatření 4. stupně 124 // 4.5.4 Podpůrná opatření 5. stupně 127 // 5 - NARUŠENÁ KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOST 131 // 5.1 Charakteristika narušené komunikační schopnosti 131 // 5.2 Specifické obtíže v předškolním věku 133 // 5.3 Dopady narušené komunikační schopnosti do vzdělávání 149 // 5.4 Popis aplikace podpůrných opatření 154 // 6 - PORUCHY AUTISTICKÉHO SPEKTRA 173 // 6.1 Charakteristika poruch autistického spektra 173 // 6.2 Specifické potíže a dopady poruch autistického spektra do vzdělávání 174 // 6.3 Popis aplikace podpůrných opatření 180 // 7 - PORUCHY POZORNOSTI S HYPERAKTIVITOU (ADHD) 204 // 7.1 Charakteristika syndromu ADHD 206 // 7.2 Specifické projevy ADHD v předškolním věku a jejich dopady // do vzdělávání v 206 // 7.3 Popis aplikace podpůrných opatření 213 // 7.4 Komplexní náprava ADHD 230 // ZÁVĚR 234 // SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY A ZDROJŮ 236 // SEZNAM POUŽITÝCH ZKRATEK 244 // SEZNAM OBRÁZKOVÝCH PŘÍLOH - ELEKTRONICKÉ 246
(OCoLC)1381701055
cnb003517953

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC