Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:8x 
BK
Příručka
2. vydání, 1. vydání ve Wolters Kluwer ČR
Praha : Wolters Kluwer, 2023
225 stran ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7676-625-9 (brožováno)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
001951430
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ A CHOVÁNÍ // IKONY // ÚVOD 9 // 1 - CHARAKTERISTIKA DANÉHO ZNEVÝHODNĚNÍ 11 // 1.1 Specifické poruchy učení 11 // 1.1.1 Dyslexie 15 // 1.1.1.1 Projevy dyslexie 16 // 1.1.2 Dysgrafie 19 // 1.1.2.1 Projevy dysgrafie 20 // 1.1.3 Dysortografie 23 // 1.1.3.1 Projevy dysortografie 24 // 1.1.4 Dyskalkulie 28 // 1.1.4.1 Projevy dyskalkulie 29 // 1.1.5 Kombinace specifických poruch učení (smíšená porucha učení) 31 // 1.2 Specifické poruchy chování 34 // 1.2.1 Projevy specifických poruch chování 35 // 2 - DOPADY ZNEVÝHODNĚNÍ NA VZDĚLÁVÁNÍ 42 // 2.1 Dopady specifických poruch učení na vzdělávání 42 // 2.1.1 Dyslexie a dopady na vzdělávání 43 // 2.1.2 Dysgrafie a dopady na vzdělávání 49 // 2.1.3 Dysortografie a dopady na vzdělávání 55 // 2.1.4 Dyskalkulie a dopady na vzdělávání 59 // 2.2 Dopady specifických poruch chování na vzdělávání 61 // 2.2.1 Syndrom ADHD a dopady na vzdělávání a chování žáků 65 // 2.3 Shrnutí dopadů specifických poruch učení a chování na vzdělávání žáků a jejich praktický život 68 // 3 - PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ A CHOVÁNÍ 70 // 3.1 Specifické poruchy učení a chování a pedagogická diagnostika 70 // 3.1.1 Konkrétní možnosti pedagogické diagnostiky při podezření na přítomnost specifické poruchy učení 79 // 3.1.2 Konkrétní možnosti pedagogické diagnostiky při podezření na přítomnost specifické poruchy chování 82 // 4 - KAPITOLY PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ 86 // 4.1 Individuální vzdělávací plán 86 // 4.1.1 Aplikace podpůrného opatření 87 // 4.2 Metody výuky 87 // 4.2.1 Aplikace podpůrného opatření u žáků se specifickými poruchami učení 88 // 4.2.1.1 Dyslexie 88 // 4.2.1.2 Dysgrafie 99 // 4.2.1.3 Dysortografie 107 // 4.2.1.4 Dyskalkulie 116 //
4.2.1.5 Kombinace specifických poruch učení (smíšená porucha učení) 124 // 4.2.2 Aplikace podpůrného opatření u žáků se specifickými poruchami chování 131 // 4.2.2.1 Porucha pozornosti 132 // 4.2.2.2 Hyperaktivita 136 // 4.2.2.3 Impulzivita 138 // 4.2.2.4 Strukturalizace výuky 142 // 4.2.2.5 Efektivní výukové postupy 144 // 4.3 Organizace výuky 149 // 4.3.1 Aplikace podpůrného opatření 149 // 4.3.1.1 Úprava časového uspořádání výuky 149 // 4.3.1.2 Úprava prostorového uspořádání 154 // 4.3.1.3 Volný čas ve školním prostředí 158 // 4.4 Úprava obsahu vzdělávání 162 // 4.5 Úprava očekávaných výstupů vzdělávání 163 // 4.6 Předměty speciálněpedagogické péče 164 // 4.6.1 Reedukace u dyslexie 165 // 4.6.2 Reedukace u dysgrafie 170 // 4.6.3 Reedukace u dysortografie 173 // 4.6.4 Reedukace u dyskalkulie 174 // 4.6.5 Reedukace u poruch pozornosti a aktivity 174 // 4.6.6 Spolupráce se zákonnými zástupci 180 // 4.7 Pedagogická intervence 180 // 4.8 Snížený počet žáků ve třídě 181 // 4.9 Personální podpora 181 // 4.10 Hodnocení 182 // 4.10.1 Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení 183 // 4.10.1.1 Dyslexie 183 // 4.10.1.2 Dysgrafie 184 // 4.10.1.3 Dysortografie 184 // 4.10.1.4 Dyskalkulie 186 // 4.10.1.5 Další postupy při hodnocení školního výkonu žáků se specifickými // poruchami učení 187 // 4.10.2 Hodnocení žáků se specifickými poruchami chování 191 // 4.11 Pomůcky 200 // 4.12 Podpůrná opatření jiného druhu 207 // SLOVNÍK ODBORNÝCH POJMŮ // UŽITEČNÉ ODKAZY // SEZNAM POUŽITÉ LITERATURY
(OCoLC)1381701400
cnb003509859

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC