Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:8x 
BK
Příručka
3. vydání, 1. vydání ve Wolters Kluwer ČR
Praha : Wolters Kluwer, 2023
192 stran : barevné ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-7676-621-1 (brožováno)
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografie
001951432
IKONY 3 // ÚVOD 9 // 1 - CHARAKTERISTIKA ZNEVÝHODNĚNÍ 11 // 1.1 Poruchy autistického spektra 11 // 1.2 Přidružené psychické poruchy, symptomy a syndromy nejčastěji // se vyskytující u dětí s PAS 17 // 1.3 Vybraná psychická onemocnění 18 // 1.3.1 Porucha aktivity a pozornosti (hyperkinetická porucha, ADHD) 18 // 1.3.2 Úzkostné poruchy a poruchy vyvolané stresem 19 // 1.3.3 Tikové poruchy a Tourettův syndrom 21 // 1.3.4 Deprese a bipolární porucha 22 // 1.3.5 Poruchy příjmu potravy 24 // 1.3.6 Schizofrenie a psychotické poruchy 25 // 2 - DOPADY ZNEVÝHODNĚNÍ DO VZDĚLÁVÁNÍ 28 // 2.1 Sociální chování 29 // 2.2 Komunikace 31 // 2.3 Představivost a specifické zájmy 32 // 2.4 Emocionalita 33 // 2.5 Nespecifické projevy chování 34 // 3 - PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA ŽÁKA 35 // 3.1 Charakteristika žáka 37 // 3.2 Zařazování do stupňů podpory 38 // 4 - KAPITOLY PODPŮRNÝCH OP // 4.1 Individuální vzdělávací plán (IVP) 45 // 4.1.1 Tvorba a realizace Individuálního vzdělávacího plánu 45 // 4.1.2 Hodnocení individuálního vzdělávacího plánu 54 // 4.2 Metody výuky 55 // 4.2.1 Strukturované učení 56 // 4.2.2 Další výukové metody 71 // 4.3 Úprava obsahu vzdělávání 104 // 4.3.1 Dílčí úpravy obsahu vzdělávání 104 // 4.4 Úprava očekávaných výstupů 108 //
4.5 Organizace výuky 111 // 4.5.1 Prostorová úprava režimu výuky 111 // 4.5.2 Zkrácený pobyt ve škole 115 // 4.5.3 Volný čas ve školním prostředí 118 // 4.6 Předměty speciálněpedagogické péče 121 // 4.6.1 Rozvoj jazykových kompetencí 123 // 4.6.2 Rozvoj komunikačních schopností především v rovině pragmatické 124 // 4.6.3 Posilování sluchové a zrakové percepce 125 // 4.6.4 Specifika smyslové integrace 127 // 4.6.5 Rozvoj exekutivních funkcí 129 // 4.6.6 Rozvoj sebeobslužných dovedností 131 // 4.6.7 Rozvoj sociálního chování 132 // 4.6.8 Podpora rozvoje emocí 133 // 4.7 Pedagogická intervence 135 // 4.8 Uzpůsobení forem komunikace 138 // 4.8.1 Využití alternativní komunikace u žáků s PAS 141 // 4.9 Personální podpora 144 // 4.9.1 Asistent pedagoga 144 // 4.9.2 Další pedagogický pracovník 146 // 4.10 Hodnocení 148 // 4.11 Pomůcky 151 // 4.11.1 Didaktické pomůcky 151 // 4.11.2 Kompenzační pomůcky 153 // 4.11.3 Speciální pomůcky 156 // 4.12 Jiná podpůrná opatření 159 // PORUCHY AUTISTICKÉHO SPEKTRA // 4.12.1 Podpora žáka ve školském zařízení 159 // 4.12.2 Práce s třídním klimatem 163 // 4.12.3 Opatření respektující zdravotní stav žáka 166 // 4.12.4 Spolupráce rodiny a školy 169 // 4.12.5 Řešení krizových situací 172 // ZÁVĚR 180 // SLOVNÍK POJMŮ 182 // PŘÍLOHA 1 187 // LITERATURA 189
(OCoLC)1378695299
cnb003503499

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC