|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(5) Půjčeno:5x
|
|
BK
|
|
Příručka
|
|
|
|
|
|
3. vydání, 1. vydání ve Wolters Kluwer ČR
|
|
Praha : Wolters Kluwer, 2023
|
|
130 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-7676-551-1 (brožováno)
|
|
Terminologický slovník
|
|
Obsahuje bibliografie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
001951434
|
|
IKONY 3 // ÚVOD 7 // 1 - CHARAKTERISTIKA ZDRAVOTNÍHO ZNEVÝHODNĚNÍ 9 // 1.1 Zrakové postiženi 10 // 1.2 Charakteristika kategorií zrakového postiženi 12 // 2 - DOPADY ZRAKOVÉHO POSTIŽENÍ NA VZDĚLÁVÁNÍ 13 // 3 - PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA ŽÁKA SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM 17 // 3.1 Prostředky pedagogické diagnostiky 18 // 3.2 Stupně podpůrných opatření 20 // 4 - KAPITOLY PODPŮRNÝCH OPATŘENÍ 25 // 4.1 Individuální vzdělávací plán (IVP) 25 // 4.2 Metody výuky 27 // 4.3 Úprava obsahu vzdělávání 39 // 4.4 Úprava výstupů vzdělávání 43 // 4.5 Organizace výuky 46 // 4.6 Předměty speciálněpedagogické péče 51 // 4.6.1 Prostorová orientace a samostatný pohyb (POSP) 52 // 4.6.2 Práce s kompenzační (optickou) pomůckou 55 // 4.6.3 Psaní všemi deseti na klávesnici počítače 57 // 4.6.4 Nácvik Braillova písma 59 // 4.6.5 Rozvoj zrakové percepce (stimulace, reedukace) 60 // 4.6.6 Sebeobsluha 62 // 4.7 Pedagogická intervence 64 // 4.8 Uzpůsobení forem komunikace 67 // 4.9 Personální podpora 70 // 4.10 Hodnocení 73 // 4.11 Pomůcky 78 // 4.12 Prodloužení délky vzdělávání 93 // 4.13 Jiná podpůrná opatření 95 // 4.13.1 Klima třídy 95 // 4.13.2 Úprava prostředí 100 // 4.13.3 Spolupráce rodiny a školy 103 // 4.13.4 Mimoškolní pobyty a výcviky 105 // 4.13.5 Spolupráce s externími poskytovateli podpory a služeb 108 // ZÁVĚR 113 // SLOVNÍČEK ODBORNÝCH POJMŮ 115 // SEZNAM ZKRATEK // SEZNAM ORGANIZACÍ DŮLEŽITÝCH PŘI VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKA SE ZRAKOVÝM POSTIŽENÍM // POUŽITÁ LITERATURA
|