Názory čtenářů
.
Známka čtenářů
0 (hodnocen0 x )
Forma
BK
EB
Formát
Příručka
Hlavní záhlaví
Název
Vydání
První vydání
Nakl. údaje
Praha : Grada, 2020
Popis (rozsah)
214 stran : ilustrace ; 23 cm
Externí odkaz
Plný text PDF (Bookport)
* Návod pro Bookport
EXEMPLÁŘE
ISBN
ISBN 978-80-271-2591-3 (brožováno)
ISBN 978-80-271-1356-9 (online ; epub)
Unifikovaný název
Další původce
Jazyk originálu
angličtina
Poznámka
Přeloženo z angličtiny
Anotace
Inspirace, jak připravit marketingový plán, který zabere pouze jednu A4. Autor odhalí přístup k marketingu, který umožňuje vytvořit marketingový plán snadno a rychle. Kniha je interaktivní, obsahuje spoustu příkladů z praxe, ale i předlohu marketingového plánu, který je vytvořený tak, aby ho mohl každý postupně během čtení knihy vyplnit a na konci tak získat vhodný plán k podnikání. Nakladatelská anotace. Kráceno..
Zdroj popisu
Popsáno podle tištěné verze
Předmět - heslo
Forma, žánr
Skupina Konspektu
MDT
Systém. číslo
001951721
Obsah
O autorovi ...7 // Poděkování ...9 // Úvod ...13 // ČÁST I: FÁZE „PŘED“ ...35 // KAPITOLA 1: Volba cílového trhu ...37 // KAPITOLA 2: Vytváření sdělení ...49 // KAPITOLA 3: Oslovení potenciálních zákazníků // pomocí reklamních médií ...81 // ČÁST II: FÁZE „BĚHEM“ ...101 // KAPITOLA 4: Získávání slibných zákazníků ...103 // KAPITOLA 5: Péče o slibné zákazníky ...111 // KAPITOLA 6: Přeměna slibných zákazníků v zákazníky ...129 // ČÁST III: FÁZE „PO“ ...149 // KAPITOLA 7: Zprostředkování prvotřídního zážitku ...151 // KAPITOLA 8: Zvyšování hodnoty vztahu se zákazníky ...173 // KAPITOLA 9: Organizování a podněcování doporučení ...193 // Závěr ...207
Kontrolní č.
(OCoLC)1199990697
Č. národní bibl.
cnb003176132