Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
EB
3. přepracované a rozšířené vydání
Praha : Grada Publishing, 2023
428 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-3722-0 (brožováno)
ISBN 978-80-247-4898-6 (online ; pdf)
Expert
Obsahuje bibliografii a rejstřík
Příručka shrnuje základní informace o podstatě, základních rysech a trendech strategického marketingu..
Anglické resumé
001951725
O autorech // předmluva 12 // 1 Strategické řízení firem a organizací - limitující faktor marketingového procesu 15 // 1.1 Podstata podnikání 16 // 1.2 Podstata a důležitost strategického řízení firem a organizací 18 // 1.2.1 Vize 20 // 1.2.2 Poslání - mise 22 // 1.2.3 Globální firemní cíle 26 // 1.2.4 Analýza prostředí, podnikatelského portfolia a scénáře vývoje prostředí 29 // 1.2.5 Typologie firemních strategií 30 // 1.3 Proces strategického řízení v kostce 40 // 1.3.1 Strategické plánování 42 // 1.3.2 Realizace 43 // 1.3.3 Kontrola 43 // 1.4 Vzájemné vazby mezi strategickým řízením // a strategickým marketingem 44 // Shrnutí 45 // 2. Marketingová koncepce 47 // 2.1 Vývoj podnikatelských koncepcí 48 // 2.2 Marketing 53 // 2.2.1 Marketingový směnný proces - marketingová koncepce 59 // 2.3 Trhy a konkurenční prostor 65 // 2.3.1 Analýza poptávky a nabídky 66 // 2.3.2 Typy trhů 71 // 2.3.3 Velikost, analýza a struktura trhů - kvantifikace poptávky. 74 // 2.3.4 Změny podoby trhů a tendence v jejich vývoji 76 // 2.3.5 Tržně orientované strategie 77 // Shrnutí 78 // 3. Rozvoj a plánování strategického marketingu 81 // 3.1 Strategický marketing 82 // 3.1.1 Strategický marketing jako součást marketingového procesu tvorby a předávání hodnot 85 // 3.2 Strategické marketingové řízení 86 // 3.3 Marketingové strategické plánování 87 // 3.3.1 Stručný přehled typů a stylů plánování 90 // 3.4 Jednotlivé fáze marketingového strategického plánování 91 // 3.4.1 Fáze analýzy - prognózy 91 // 3.4.2 Cíle a strategie podnikatelských oborů / strategických podnikatelských jednotek 91 // 3.4.3 Určení strategie subjektů trhu 92 // 3.4.4 Hodnocení a volba strategií 92 // 3.4.5 Strategické rozpočtování 92 // 3.4.6 Implementace marketingových strategií 92 //
3.4.7 Kontrola marketingové strategie 93 // 3.5 Marketingový plán 94 // 3.6 Přístupy, metody a operace v marketingovém // strategickém projektování 97 // Shrnutí 99 // 4. Marketingová situační analýza a predikce vývoje 101 // 4.1 Situační analýza 102 // 4.2 Analýza prostředí firmy 104 // 4.2.1 Vnější prostředí 106 // 4.2.2 Vnitřní prostředí 119 // 4.3 Predikce vývoje prostředí 122 // 4.4 Proces strategické analýzy a predikce vývoje 124 // 4.5 Marketingový informační systém a social business 128 // Shrnutí 132 // 5. Specifické metody marketingové situační analýzy 135 // 5.1 Marketingová situační analýza a metody interpretace dat 136 // 5.2 SWOT analýza, matice TOWS a matice SPACE 137 // 5.3 Metody portfolio analýzy a jejich modifikace 141 // 5.3.1 Portfolio matice BCG (Boston Consulting Group) The Growth Share Matrix 142 // 5.3.2 Portfolio matice GE (General Electric Business Screen) firmy McKinsey 147 // 5.3.3 Portfoliové matice životního cyklu odvětví (prostředí) 150 // 5.3.4 Ohmaeho strategická matice 152 // 5.4 Analýza zákaznického portfolia 152 // 5.5 Analýza zkušenostního efektu, tzv. zkušenostní křivky 153 // 5.6 Analýza strategických skupin 155 // 5.7 Analýza konkurenční výhody 156 // 5.8 Analýza struktury sortimentu nabídky - model Petra Druckera 157 // 5.9 Analýza tržních mezer - GAP analýza 158 // 5.10 Souřadnicové sítě 160 // 5.11 Metoda ABC (P-Q analýza či Pareto analýza) 161 // 5.12 Benchmarking 162 // Shrnutí 164 // 6. Strategické marketingové cíle a marketingové strategie 165 // 6.1 Stanovení marketingových cílů 166 // 6.2 Příprava marketingové strategie 170 // 6.2.1 Cílové trhy a cílový marketing 170 // 6.3 Formulování marketingových strategií 181 // 6.3.1 Parciální strategie 183 // 6.3.2 Integrované strategie 188 //
6.4 Vyhodnocování strategií 198 // 6.5 Formulování programu 199 // Shrnutí 199 // 7. udržitelný rozvoj a marketing 201 // 7.1 Udržitelný rozvoj -pilíře a cíle 202 // 7.1.1 Udržitelný rozvoj - naplňování a měření 204 // 7.1.2 UN Global Compact 206 // 7.1.3 SDGCompass 206 // 7.2 Společenská odpovědnost firem 207 // 7.3 Sociální marketing 210 // 7.3.1 Sociální reklama a její témata 211 // 7.3.2 Dilemata sociálního marketingu 212 // 7.4 Zelený marketing 212 // 7.4.1 Greenwashing 214 // 7.4.2 Zelená image - udržitelné reklamní materiály 214 // 7.4.3 Zelená firemní kultura 215 // 7.4.4 Caused-related marketing 215 // 7.4.5 Problémy zeleného marketingu 215 // 7.5 Cirkulární ekonomie 216 // Shrnutí 219 // 8. Marketingový mix 221 // 8.1 Volba strategie marketingového mixu 227 // 8.2 Audit marketingového mixu 228 // Shrnutí 229 // 9. Produktová politika a strategie 231 // 9.1 Produkt - různá vnímání produktu 232 // 9.1.1 Klasifikace produktů 234 // 9.2 Marketingová struktura produktu 236 // 9.2.1 Technická a marketingová způsobilost produktů 238 // 9.3 Produktové strategie 238 // 9.3.1 Strategie atributů/znaků produktu 240 // 9.3.2 Životní cyklus produktu a strategie s ním související 259 // 9.4 Produktová politika 262 // 9.5 Produktová inovace 263 // 9.5.1 Inovace podle životního cyklu produktu/výrobku 265 // 9.6 Proces tvorby nového produktu 266 // 9.6.1 Strategický plán nového produktu 270 // 9.7 Produktový audit - formou odpovědí na otázky 271 // Shrnutí 271 // 10. Distribuční politika a strategie 273 // 10.1 Distribuce a distribuční politika 274 // 10.1.1 Tvorba a doručení hodnoty 275 // 10.1.2 Distribuční politika 276 // 10.2 Distribuční cesty a jejich uspořádání 278 // 10.2.1 Funkce distribučních cest 281 // 10.2.2 Typy distribučních cest 281 //
10.3 Tvorba distribučního systému a stanovení distribuční strategie 291 // 10.3.1 Stanovení cílů distribuce 291 // 10.3.2 Vyhodnocení vlivů vnitřního a vnějšího prostředí 292 // 10.3.3 Výběr distribuční strategie 293 // 10.3.4 Strategie motivace v distribučních cestách 298 // 10.3.5 Volba distribuční strategie podle stadia // životního cyklu produktu 300 // 10.3.6 Vytvoření distribuční taktiky 300 // 10.3.7 Řízení distribuční cesty 300 // 10.4 Audit distribuce formou odpovědí na otázky 301 // 10.5 Místoprodeje 301 // Shrnutí 303 // 11. Cenová politika a strategie 305 // 11.1 Strategická úloha ceny 306 // 11.1.1 Význam ceny pro různé subjekty trhu a její role 306 // 11.2 Cenová politika 309 // 11.3 Faktory ovlivňující stanovení ceny produktů 310 // 11.3.1 Externí faktory 311 // 11.3.2 Interní faktory 314 // 11.4 Metody stanovení cen 316 // 11.4.1 Nákladově orientovaná tvorba ceny 316 // 11.4.2 Cena orientovaná na poptávku 317 // 11.4.3 Cena stanovená v závislosti na konkurenci 317 // 11.4.4 Cena podle vnímání hodnoty zákazníkem 318 // 11.4.5 Tvorba cen v závislosti na chování spotřebitele // aneb psychologická podstata tvorby cen 318 // 11.4.6 Tvorba cen podle hodnoty 318 // 11.4.7 Diferencovaná tvorba cen 319 // 11.4.8 Adaptivní tvorba cen 319 // 11.4.9 Tvorba cen sdílením přínosů a rizika 320 // 11.4.10 Tvorba cen aukcí 320 // 11.4.11 Tvorba cen obálkovou metodou 320 // 11.4.12 Stanovení ceny v praxi 320 // 11.5 Postup při tvorbě cenové strategie 321 // 11.6 Cenové strategie 322 // 11.6.1 Cenové strategie odvozené ze všeobecně platných cílů firem 322 // 11.6.2 Cenové strategie v souvislosti se životním cyklem produktu 323 // 11.6.3 Cenové strategie pro produktové řady 324 // 11.6.4 Přehled některých dalších strategií stanovení cen 325 //
11.6.5 Vypracování cenové strategie 327 // 11.6.6 Formy propagační tvorby cen 328 // 11.6.7 Diskriminační ceny 328 // 11.6.8 Cenové redukce 329 // 11 7 Audit cenové politiky formou odpovědí na otázky 330 // Shrnutí 3 1 // 12. Komunikační politika a strategie 333 // 12.1 Komunikace 334 // 12.2 Marketingová komunikace 335 // 12.2.1 Marketingová komunikace a GDPR 338 // 12.3 Marketingový komunikační mix a strategie 339 // 12.3.1 Reklama 349 // 12.3.2 Podpora prodeje 356 // 12.3.3 Vztahy s veřejností 359 // 12.3.4 Osobníprodej 361 // 12.3.5 Přímý marketing 362 // 12.3.6 Ústně šířená pověst a pověst šířená sociálními sítěmi .. 364 // 12.4 Optimalizace marketingového komunikačního mixu 372 // 12.5 Audit marketingové komunikace formou odpovědí na otázky 374 // 12.5.1 Nastavení metrik 375 // 12.5.2 Efektivita marketingové komunikace 375 // Shrnutí 377 // 13. Implementace marketingových strategií a organizace // marketingu ve firmě 379 // 13.1 Implementace marketingových strategií 380 // 13.2 Organizace marketingu ve firmě 380 // 13.3 Organizační formy uspořádání marketingového oddělení 385 // 13.4 Vztah marketingu k ostatním oddělením (útvarům) 389 // 13.5 Strategie budování marketingové organizace ve firmě 390 // Shrnutí 391 // 14. Kontrola a zpětná vazba 393 // 14.1 Kontrola a hodnocení marketingu 394 // 14.2 Marketingová kontrola 395 // 14.3 Hodnocení marketingu 396 // 14.4 Marketingový audit 397 // Shrnutí 399 // Summary 400 // Seznam obrázků a tabulek 401 // Literatura 405 // Rejstřík 417
cnb003565431

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC