Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 06.01.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Praha : Maxdorf, [2023]
175 stran : barevné ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7345-767-9 (brožováno)
Obsahuje bibliografii a rejstřík
001951735
PŘEDMLUVA 7 // ÚVOD 13 // 1 SOFT SKILLS VE ZDRAVOTNICTVÍ 14 // 1.1 Co jsou soft skills a proč jsou tak důležité? 14 // 1.2 Rozdíl mezi soft a hard skills 15 // 1.3 To nejvýznamnější ze soft skills 16 // 2 EMOČNÍ INTELIGENCE 20 // 2.1 Efektpodlahy 20 // 2.2 Krátká historie 21 // 2.3 Emoční inteligence 21 // 2.4 Jednotlivé části emoční inteligence 23 // 2.5 Shrnutí kapitoly 28 // 3 KOMUNIKACE S JINÝMI ZDRAVOTNÍKY 30 // 3.1 Obecné zásady úspěšné komunikace 30 // 3.2 Komunikace nezačíná slovy 32 // 3.3 Nejdůležitější zásady 33 // 3.4 Bariéry komunikace 34 // 3.5 Shrnutí nejzákladnějších zásad pro efektivní komunikaci mezi zdravotníky 37 // 4 HODNOCENÍ PRÁCE LÉKAŘE A NEPOSTRADATELNÁ ZPĚTNÁ VAZBA 40 // 4.1 Význam hodnocení 40 // 4.2 Základ a cíl hodnocení 41 // 4.3 Zpětnávazba 42 // 4.4 Hodnotící pohovor 44 // 4.5 Kariérnírůst 48 // 5 MOTIVACE K PRÁCI V MEDICÍNĚ 51 // 5.1 Motivátory a stimuly 52 // 5.2 Základní pravidlo motivace 52 // 5.3 Základní teorie motivace 53 // 5.4 Nejčastější demotivátory práce lékařů a lékařek 58 // 5.5 Motivační typologie jako návod pro zdravotnická zařízení, jak motivovat své lékaře.59 // 5.6 Motivace vedoucím pracovníkem 60 // SOFT SKILLS V MEDICÍNE // 5.7 Shrnutí motivace lékařů a lékařek 60 // 5.8 Sebemotivace 61 // 6 KRITIKA! POCHVALA LÉKAŘŮ SE MUSÍ UMĚT 63 // 6.1 Jak efektivné kritizovat? 64 // 6.2 Důvody kritiky 64 // 6.3 Změňme kritiku 65 // 6.4 Shrnutí kritiky a jejího vlivu na nízké sebevědomí 66 // 6.5 Proč a kdy je kritika prospěšná? 67 // 6.6 Pravidla přístupu k chybám 68 // 6.7 Pravidla úspěšného kritizování 69 // 6.8 Pochvala 69 // 7 KONFLIKTY MEZI ZDRAVOTNÍKY 71 // 7.1 Druhy konfliktů 71 // 7.2 Příčiny konfliktů 72 // 7.3 Průběh konfliktu 73 // 7.4 Konflikty v týmu 74 //
7.5 Chování při emočně vypjatých situacích 75 // 7.6 Jak zůstat v klidu i v emočně nepříjemné situaci 76 // 7.7 Komunikace v problémové situaci 76 // 7.8 Řešení konfliktů 77 // 7.9 Shrnutí přístupu ke konfliktům 79 // 8 SPOLUPRÁCE MEZI ZDRAVOTNÍKY 82 // 8.1 Kdotvořítým 82 // 8.2 Společný dl 83 // 8.3 Volba členů týmu 84 // 8.4 . Sestavení týmu 85 // 8.5 Výhody týmu 86 // 8.6 Nevýhodytýmu 86 // 8.7 Shrnutítýmové spolupráce mezi zdravotníky 86 // 8.8 Týmovérole 87 // 9 MENTORING-ZKUŠENOSTI PRO VŠECHNY 91 // 9.1 Průběh mentoringu 91 // 9.2 Osobnost mentora 92 // 9.3 Osobnost menteeho 94 // 9.4 Proč zavést efektivní mentoring? 95 // 9.5 Nevýhody mentoringu 95 // 9.6 Shrnutí mentoringu pro lékaře a lékařky 96 // 10 MOBBING A BOSSING MEZI ZDRAVOTNÍKY 98 // 10.1 Aktér mobbingu 99 // 10.2 Oběťmobbingu 101 // 10 // OBSAH // 10.3 Důsledky mobbingu : 102 // 10.4 Průběh mobbingu 102 // 10.5 Prevence mobbingu 103 // 10.6 Co dělat, pokud už se obětí mobbingu nebo bossingu stanete 104 // 10.7 Závěrem 104 // 11 STRES V MEDICÍNĚ NESMÍ BÝT STANDARD 107 // 11.1 Stresory 107 // 11.2 Zlaté pravidlo boje se stresem 108 // 11.3 Jak stres zmírnit 108 // 11.4 Základy zvládání stresu 110 // 11.5 Akutnístres 112 // 11.6 Metoda INNER game 113 // 11.7 Nástroj pro fungování INNER game-STOP 114 // 11.8 Syndrom vyhoření, burnout 115 // 11.9 Co tedy prakticky dělat? 116 // 12 TIME MANAGEMENT-ZÍSKEJTE ČAS, KTERÝ NEMÁ NIKDY NIKDO 118 // 12.1 Základní pravidlo time managementu 118 // 12.2 Kdy je ten správný čas mít čas 119 // 12.3 Paretovo pravidlo 80/20 121 // 12.4 Eisenhowerův princip 123 // 12.5 Říct NE 123 // 12.6 Plánujte 124 // 12.7 Delegování 124 // 12.8 Závěrem 126 // 13 VZTAH MEZI LÉKAŘEM A ZDRAVOTNÍ SESTROU 128 // 13.1 Faktory spokojeného vztahu mezi lékaři a sestrami 129 //
13.2 Předpoklady fungujícího vztahu mezi sestrami a lékaři 129 // 13.3 Problematický kolega a jak to s ním zvládnout 130 // 13.4 Využití asertivity ve vztahu mezi lékaři a sestrami 131 // 13.5 Závěr celého evergreenu mezi lékaři a sestrami 133 // 14 ŽENY, LÉKAŘKY V MEDICÍNĚ 135 // 14.1 Zastoupení žen na pozici lékařek 136 // 14.2 Zastoupení odborně vzdělaných žen ve zdravotnictví 136 // 14.3 Základní rozdíl ve vnímání žen ve zdravotnictví 138 // 14.4 Konkrétní návrhy na změny 139 // 14.5 Závěrem 141 // 15 SDĚLOVÁNÍ ŠPATNÝCH ZPRÁV, UMĚNÍ MISTRŮ 142 // 15.1 Možné způsoby sdělení 143 // 15.2 Reakce člověka na závažnou informaci o jeho zdravotním stavu 144 // 15.3 Očekávání od lékaře a jiných zdravotníků při sdělování špatných zpráv 146 // 11 // 1 // SOFT SKILLS V MEDICÍNĚ // 16 PRACOVNÍ SPOKOJENOST LÉKAŘŮ A LÉKAŘEK 149 // 16.1 Smysluplnost práce lékařů a lékařek 149 // 16.2 Pracovní spokojenost 150 // 16.3 Jak zjistit spokojenost lékařů a lékařek s jejich prací 152 // 17 POMÁHAJÍCÍ PROFESE 157 // 17.1 Jaký je pomáhající 158 // 17.2 Problémy pomáhajících 158 // 17.3 Vlastnosti, které práci zdravotníka ztěžují 159 // 17.4 Syndrom pomocníka 160 // 18 IMPOSTOR SYNDROM MEZI LÉKAŘI A LÉKAŘKAMI 162 // ZÁVĚR 166 // MEDAILONEK AUTORKY 167 // REJSTŘÍK 168

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC