Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 17.02.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Grada, 2023
1 online zdroj (200 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-247-5902-9 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-5157-8 (print)
Kniha seznamuje čtenáře s programovacím jazykem C++. Je založena na použití vývojového prostředí OnlineGDB Beta, které je k dispozici na webu, takže není třeba instalovat si žádné vývojové nástroje. Začtěte se, a udělejte si představu o možnostech, které tento krásný programovací jazyk nabízí..
001954123
Předmluva 9 // 1 Několik slov, než začneme 12 // 1.1 Co je C++ 12 // 1.2 Program: sada pokynů pro počítač 13 // 1.3 Co potřebuji vědět o počítači 13 // 1.4 .cpp 14 // 1.5 Neopakujme se 15 // 1.6 Knihovna 15 // 1.7 Projekt 15 // 1.8 Proč bych si měl vybrat jazyk C++ 16 // 1.9 Jak vypadá program v C++ 16 // 1.10 Vývojové prostředí a překladače 16 // 2 První program v C++ 18 // 2.1 Prostředí OnlineGDB Beta 18 // 2.2 První program 19 // 2.3 Spouštíme první program 20 // 2.4 Když uděláme chybu 21 // 2.5 Co vlastně náš program dělá 22 // 2.6 Zdrojový text programu 23 // 2.7 Upravený program 24 // 2.8 Komentáře 25 // 3 Konverzace s programem 27 // 3.1 Kam si uložíme přečtené číslo 27 // 3.2 Jak přečteme číslo z konzole 28 // 3.3 Jak zapisujeme aritmetické operace 29 // 3.4 Jak vypíšeme celé číslo na konzoli 30 // 3.5 Ještě několik slov o celočíselných typech 30 // 3.6 Náš druhý program 31 // 3.7 Vylepšujeme náš druhý program 32 // 3.8 Něco je jinak 33 // 3.9 Uložíme si výsledek pro proměnné 34 // 3.10 Počítáme délku kružnice 35 // 3.11 Počítáme s reálnými čísly 36 // 3.12 Přiřazování 38 // 3.13 Grafická úprava programu 38 // 3.14 Jak tvoříme jména 40 // 3.15 Jméno a příjmení 40 // 3.16 Jména v C++, čeština a my 41 // 4 Složitější počítání 42 // 4.1 O co jde 42 // 4.2 Jak vypočítat součin předem neznámého počtu hodnot 42 // 4.3 Cyklus v C++ 43 // 4.4 Program pro výpočet faktoriálu 44 // 4.5 Porovnávání hodnot 45 // 4.6 Stručnější zápis 46 // 4.7 Rozhodování: Co když uživatel zadá záporné číslo? 47 // 4.8 Upravený program (použijeme úplné if) 48 // 4.9 Jiná možnost (použijeme neúplné if) 49 // 4.10 Příliš velké číslo (složená podmínka) 49 // 4.11 Operace s logickými hodnotami 51 // 4.12 Magická čísla 52 //
4.13 Cyklus trochu jinak: příkaz for 55 // 4.14 Když uživatel zadá nesmysl 56 // 4.15 O čem jsme nehovořili 57 // 5 Dílčí algoritmy (funkce v C++) 59 // 5.1 Proč samostatná funkce 59 // 5.2 Jak programujeme funkce v C++ 59 // 5.3 Funkce pro výpočet faktoriálu 60 // 5.4 Změníme pořadí funkcí 62 // 5.5 Funkce v samostatném zdrojovém souboru 64 // 5.6 Menší a větší ze dvou čísel 65 // 5.7 Hlavičkový soubor 66 // 5.8 Čtení vstupu a výstup výsledku jako samostatné funkce 67 // 5.9 Jak snadno změnit typ 68 // 5.10 Ochrana proti opakovanému čtení hlavičkového souboru 69 // 5.11 Maximum pro jiný číselný typ: přetěžování funkcí 73 // 5.12 Jak se vyhnout opakování: šablony funkcí 74 // 5.13 Měníme ve funkci skutečný parametr 77 // 5.14 Funkce volá sama sebe 79 // Ladění programu 81 // 6.1 Příklad 81 // 6.2 Ladicí režim 82 // 6.3 Ladíme náš program: první kroky 83 // 6.4 Krokujeme funkci faktorial 85 // 6.5 Program, který nekončí 86 // 6.6 Ladicí výpisy 88 // 6.7 Aserce 89 // 6.8 Když se aserce nehodí 92 // Pole 93 // 7.1 Co je pole 93 // 7.2 Globální proměnná 94 // 7.3 Kolikátý den v roce je? 95 // 7.4 Program požádá o zadání data 97 // 7.5 Typ string 98 // 7.6 Vstup pomocí cyklu 99 // 7.7 Výčtový typ 99 // 7.8 Proměnná sdílená mezi zdrojovými soubory 101 // 7.9 Zpracování pole v cyklu 102 // 7.10 Znaky 104 // 7.11 Nulou ukončené řetězce 106 // 7.12 Zjišťujeme délku řetězce 107 // 7.13 Převádíme malá písmena na velká 108 // 7.14 Převádíme malá písmena na velká včetně češtiny 109 // Vylepšujeme datum (od struktury k objektu) 112 // 8.1 Co je struktura 112 // 8.2 Datum a operace s ním 115 // 8.3 Třídy a objekty 120 // 8.4 Datum jako třída 121 // 8.5 Co jsme získali 128 // 9 Objektově orientované programování v C++ 129 //
9.1 Objektový typ jako model 129 // 9.2 Statické složky třídy datum 132 // 9.3 Kopírování instancí 135 // 9.4 Kolik instancí třídy datum existuje 137 // 9.5 Ještě jednou počet instancí 138 // 9.6 Třída datum implementovaná pomocí pole 140 // 9.7 Příprava na kalendářní výpočty 143 // Začínáme programovat v jazyku C++ // 10 Další zajímavé nástroje jazyka C++ 152 // 10.1 Připravujeme se na kalendářní výpočty (přetěžujeme operátory) 152 // 10.2 Výjimky 158 // 10.3 Šablona třídy Datum 162 // 10.4 Omezení šablonových parametrů 165 // 11 Program na hádání zvířat 169 // 11.1 Ukazatelaadresa 169 // 11.2 Dynamické proměnné 172 // 11.3 Hádáme zvířata 173 // 11.4 Ukládáme strom do souboru 183 // 11.5 Čteme strom ze souboru 186 // O čem jsme nehovořili 189 // 12.1 Jazyk C++ 189 // 12.2 Knihovny 191 // 12.3 Co standardní knihovna C++ zatím nenabízí 195 // Odkazy 196 // Rejstřík 197

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC