Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:2x 
BK
1. vydání
Praha : Národní knihovna České republiky - Knihovnický institut, 2023
92 stran : ilustrace (některé barevné) ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7050-783-4 (brožováno)
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Anglické resumé
001954555
Úvodem ...5 // Principy vzdělávání a učení pro 21. století ...7 // Specifika edukace v knihovně ...11 // Informační vzdělávání ... 11 // Učící knihovník ...12 // Kompetenční profil učícího knihovníka ...13 // Propojování neformálního a formálního vzdělávání ...17 // Spolupráce knihoven a škol z perspektivy výzkumu ...18 // Výsledky výzkumu NK ČR jako reflexe stovu informačního vzdělávání ...18 // Využití výzkumných zjištění v praxi učícího knihovníka ...20 // Memoranda o spolupráci a strategie rozvoje vzdělávání ...22 // Memorandum o spolupráci ministerstva školství o ministerstva kultury ...22 // Memorandum o spolupráci mezi NPI a SDRUK ...23 // Strategie vzdělávání2030+ ...23 // Znalost školního kurikula v praxi učícího knihovníka ...26 // Rámcový vzdělávací program (RVP) ...26 // Význam a role rámcových vzdělávacích programů ...27 // Pojetí předškolního vzdělávání ...29 // Vzdělávací oblasti předškolního kurikula ...30 // Vzdělávací cíle ...31 // Edukační nástroje pro práci s cíli ...31 // Očekávaně výstupy u předškolního vzdělávání ...32 // Příklady rozvíjení kompetencí ve vzdělávacích oblostech předškolního kurikula ...32 // Pojetí základního vzdělávání ...35 // jak pracovat s kurikulem základního vzdělávání ...35 // Průřezová témata RVPZV ...36 // Vzdělávací obsah RVPZV ...37 // Vzdělávací cíle RVPZV ...38 // Očekávané výstupy RVPZV ...38 // Klíčové kompetence v RVPZV ...41 // Aktuální revize kurikula pro základní vzdělávání v ČR ...44 // Kurikulum gymnaziálního vzdělávání ...45 // Vzdělávací oblasti dle RVPG ...45 // Klíčové kompetence v kurikulu gymnázia ...47 // Praxe učícího knihovníka se vzdělávacím obsahem RVPG ...48 // Digitální kompetence napříč RVP G - výzva pro učící knihovníky ...49 //
Kurikulum středního odborného vzdělávání ...51 // Praxe učícího knihovníka s kurikulem středního odborného vzdělávání ...51 // Cíle vzdělávání ve středoškolském kurikulu ...51 // Klíčové kompetence v RVP SOV s příkladem ...52 // Perspektivy celoživotního učení ...54 // Neformální vzdělávání ...54 // Klíčové kompetence pro celoživotní učení ...55 // Gramotnosti ...56 // Čtenářská gramotnost - jak ji rozvíjet ...56 // Pilíře čtenářské gramotnosti ...57 // Předčtenářská gramotnost ...58 // Nejmlodší školní věk a čtenářská gramotnost ...60 // "Střední" školní věk (9-11 let) a čtenářská gramotnost ...62 // Žák 2. stupně ZŠ nebo mladší gymnazista (do 13 let) o čtenářská gramotnost ...65 // Teenager na konci povinné školní docházky a čtenářská gramotnost ...67 // Středoškolák o čtenářská gramotnost ...70 // Informační a mediální gramotnost - výzvy pro 21. století ...71 // Didaktické přístupy k rozvoji gramotností v knihovní praxi ...72 // Metodika rozvoje informační gramotnosti (ČŠI) - inspirace pro knihovní praxi ...72 // Jak didakticky pracovat s Metodikou rozvoje informační gramotnosti ...74 // Media and Information Literacy dle UNESCO - inspirace pro knihovníedukaci ...85 // Gramotnosti pro 21. století v edukační a publikační praxi ...86 // Mediální gramotnost v prostoru celoživotního učení ...86 // Závěr ...89 // Literatura ...90 // Summary ...92
cnb003549966

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC