Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York, New York ; Abingdon, Oxon, England : Routledge, [2020]
1 online resource (279 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780429595486 (e-book)
ISBN 9780367182762
Print version: Adams, Richard, 1967- Practical customer success management : a best practice framework for rapid generation of customer success. New York, New York ; Abingdon, Oxon, England : Routledge, c2020 279 pages ISBN 9780367182762
"A Productivity Press Book"--Title Page
Includes bibliographical references and index
001957856
full
(Au-PeEL)EBL5789258
(MiAaPQ)EBC5789258
(OCoLC)1107586241

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC