Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 29.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London ; New York, New York : Routledge, [2020]
1 online resource (297 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781351014465 (e-book)
ISBN 9781138499607
Print version: Michel, Geraldine. Art of successful brand collaborations : partnerships with artists, designers, museums, territories, sports, celebrities, science, good causes ... and more. London ; New York, New York : Routledge, c2020 297 pages ISBN 9781138499607
Includes index
001958394
full
(Au-PeEL)EBL6128201
(MiAaPQ)EBC6128201
(OCoLC)1143634975

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC