Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Abingdon, Oxon, England ; New York, New York : Routledge, [2021]
1 online resource (369 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780367338749 (print)
ISBN 9781000298185 (electronic bk.)
Print version: Lalaounis, Sotiris T. Strategic brand management and development : creating and marketing successful brands. Abingdon, Oxon, England ; New York, New York : Routledge, c2021 369 pages ISBN 9780367338749
Includes index
001959792
full
(Au-PeEL)EBL6419797
(MiAaPQ)EBC6419797
(OCoLC)1226586372

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC