Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London, England : ISTE Editions Ltd., [2019]
1 online resource (ix, 223 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781784065690 (electronic bk.)
ISBN 9781784055691 (print)
Collection innovation, entrepreneuriat et gestion
Print version: Frikha, Azza. Mesure en marketing : operationnalisation des construits latents. London, England : ISTE Editions Ltd., c2019 ix, 223 pages Collection innovation, entrepreneuriat et gestion. ISBN 9781784055691
Includes bibliographical references and index
001960358
full
(Au-PeEL)EBL6482975
(MiAaPQ)EBC6482975
(OCoLC)1239991041

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC