Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 16.03.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Kassel, [Germany] : Kassel University Press, 2016
1 online resource (366 pages) : illustrations, tables
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9783737601771 (e-book)
ISBN 9783737601764
Print version: Haberzettl, Nora. Neue Wege des Diagnostizierens und Forderns im mathematischen Anfangsunterricht : Interviewbasierte Diagnose und Forderung von Kindern mit besonderen Kompetenzauspragungen im Bereich arithmetischer Bildung im 1./2. Schuljahr als Teil der Lehrerbildung der Universitat Kassel. Kassel, [Germany] : Kassel University Press, c2016 364 pages ISBN 9783737601764
Includes bibliographical references
001965791
express
(Au-PeEL)EBL4751918
(CaPaEBR)ebr11308333
(MiAaPQ)EBC4751918
(OCoLC)965772421

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC