Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 20.04.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Červený Kostelec : Pavel Mervart, 2023
206 stran ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-7465-620-0 (brožováno)
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
Téma sebehodnocení z perspektivy vysokoškolských studentů i učitelů. Kniha je rozdělena do dvou částí. První poskytuje přehled dosavadního vědění o problematice sebehodnocení, druhá přináší nové poznatky z vlastního empirického výzkumu. Velký důraz je kladen na propojení mezi sebehodnocením a autoregulovaným učením, což naznačuje zaměření autorského týmu pro celou publikaci, vyjádřené i titulem zdůrazňujícím význam sebehodnocení pro osobní rozvoj. Nakladatelská anotace. Kráceno..
Česká a anglické resumé
001969358
Úvod ...9 // Teoretická a přehledová část // 1 Sebehodnocení ve vzdělávání jako předmět zkoumání - Kateřina Juklová ...17 // 2 Individuální předpoklady a bariéry sebehodnocení a jejich hlubší psychologické souvislosti - Sylvie Tichotová 61 // 3 Skupinová reflexe jako nástroj sebehodnocení budoucích učitelů - Michaela Mádlová ...77 // Empirická část // 4 Budoucí učitelé a sebehodnocení: percepce a praxe v počáteční fázi pregraduální přípravy - Kateřina Juklová, Jindra Vondroušová ...113 // 5 Percepce sebehodnocení vzdělavateli budoucích učitelů: akademici a provázející učitelé - Jindra Vondroušová, Kateřina Juklová ...155 // Závěr ...189 // Anotace kapitol knihy ...191 // Summary ...195 // Věcný rejstřík ...197 // Jmenný rejstřík ...201
(OCoLC)1425859307
cnb003587483

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC